banan = mageknip?

Twinmom83

Glad i forumet
gutta mine har i det siste hatt veldig vondt i magen om natten,skriker og skriker,og fjerter som bare det når jeg masserer magen deres,så det må være mageknip som plager dem..
og er jo mange ganger det ikke hjelper å massere magen heller,og da blir det lite søvn her i huset..

er det noen som har opplevd at barnet får mageknip etter å ha spist banan?
for de har jo fått banan de siste dagene,men aner ikke om det er grunnen...

Ja, Natalie har fått det. Hun blir fort hard i magen, da SPESIELT av banan, da følger det gjerne med litt magevondt.

hmm..igrunnen når eg tenker over d så får de fastere avføring av banan..ganske hard..så kanskje de får mye luft av d..ville prøvd å ikke gitt banan noen dager eg[:)]

Arvin blir også hard imagen med en gang han får litt banan, så det er nok ikke helt usannsynlig..... Tror godt modne bananer er bedre å bruke enn de grønnere, men her blir det hard mage uansett.

Her blir også magen veldig hard av banan. Så er nok ikke helt usannsynlig at det er det som er problemet! Jeg ville prøvd å kutte ut banan (da også fruktmoser med banan i ) og evt gi litt svisemos for å se om det hjelper[:)]
Håper det går seg til, for ikke noe kjekt når det er slik!

Malene blir også hard i magen av banan.
Så jeg hadde prøvd og kutte det ut en periode, det er meget mulig at det er årsaken

Selma blir veldig hard i magen av banan.. må alltid gi sviskemos etter banan for at det skal gå greit. Hun er så glad i banan, så derfor blir det en del svisker her [:)]

har ikke gitt dem banan i dag,så da får vi se da,hvordan natta går...de sover godt nå ivertfall[;)]

håper natten går bra[:)] uansett så prøv i morgen også, for å være sikker på at all bananen e ute av systemet. Har de ikke vondt i kveld og heller ikke i morgen så ville eg ha kuttet ned på bananen[:)]

Back
Topp