Bamse med personlig tekst

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Noen som vet hvor jeg kan få bestilt det utenom scandinavian life?

virkelig ingen? :p

dytte opp min gamle tråd å spør igjen

Mannen min bestilte på et sted der det var håndduker og sekker og alt mulig som var med merke. Men selv om bamsen var søt så var det dårlig kvalitet for sømmene har allerede gått opp...

Uansett, så husker jeg ikke hva de heter for noe... Så jeg bidrar bare til en dytt og noe forumstatistikk inntil videre, he he.

Tweak skrev:
Mannen min bestilte på et sted der det var håndduker og sekker og alt mulig som var med merke. Men selv om bamsen var søt så var det dårlig kvalitet for sømmene har allerede gått opp...

Uansett, så husker jeg ikke hva de heter for noe... Så jeg bidrar bare til en dytt og noe forumstatistikk inntil videre, he he.

dumt den va så dårlig i kvaliteten då :(
ikke noe gøy!

men nyskjerrig på siden då :p

rock my baby,  men veit ikke om de har noe særlig bamser da, kanskje dt bare er kosekluter??...  så dt hvertfall innpå sia her i sta..   ;))

Mener å ha sett det et annet sted en scandinavian her om dagen, men husker bare ikke hvor... Men vet de har bamser med bilde på smartfoto. Altså bamser med en t-skjorte med personlig trykk på. Skal vri hodet litt og se om jeg husker hvor jeg så de andre. Har du forresten sjekket ut barnas personlige verden?

Kan tipse dere alle om at vi får inn de skjønneste bamser som det skal broderes navn på.
Det er kvalitetsbamser fra Teddykompaniet.

Vi får inn bamsene i andre uken av november 2011!

hilsen Kirsten i nettbutikken Rock My Baby

Det nettstedet hvor man får reklameblader fra, har det, tror jeg. Heter monogram shop eller noe.

Back
Topp