Bamse med lyder fra mors mage - noen planer?

Jump

Gift med forumet
Marsmellows-15
Septembergull'17
Er det noen her som har hørt om, eller som vurderer å kjøpe sånne bamser? De skal vistnok være veldig beroligende på barnet, og nå er de jo kommet på ønskelisten min :p
Er det noen som har erfaring med dem? Eller noen tanker?

Nå er jeg jo helt usikker på hvilken jeg evt. skal kjøpe :p

Den store Sleep Sheep med bevegelsessensor (som starter om barnet våkner!). Funnet til 260 kroner:
164458.jpeg

(http://www.jollyroom.no/produkter/cloud-b-sleep-sheep-med-sensor-4)

Den "originale" sleepsheepen (funnet til 100 kroner) uten sensor:
157713.jpeg


Eller kanskje en Doodoo bamse, som kun spiller i fem minutter, men også aktiveres om barnet gråter. Pris ca 350. http://www.babysam.dk/doodoo-bamse-beige
doodoo_bjoern_samlet_1.jpg



Så mange valg! Tør nesten ikke si til kjæresten at jeg vil kjøpe, føler det er en litt dyr bamse egentlig, spesielt om den ikke virker så godt som ønsket :p



Ps: prisene er fra danske sider altså..
 
Aldri hørt om :p kanskje jeg vurderer det om babyen blir urolig men vil ikke kjøpe inn for mye :p
 
Syns du 100 kroner er så fryktelig dyrt..? :p
Nei, den til 100 kroner er jo billig..! Det er mer disse andre med sensor som starter selv om baby våkner, spesielt når den nok ikke egner seg så mye som en kosebamse pga den store batteri/lyddel bakpå.. Pluss det faktumet at kjæresten bare himler med øynene når jeg finner noe nytt smart vi bare trenger til denne lille huleboeren. Men syntes 300 kroner for en bamse er litt dyrt ja, men jeg er kanskje bare litt gjerrig :p
 
Aldri hørt om :p kanskje jeg vurderer det om babyen blir urolig men vil ikke kjøpe inn for mye :p
Det er litt det jeg også tenker. Det er jo et STORT marked der ute for å få oss til å kjøpe ruggel og bit til disse små. Når det eneste man egentlig trenger er litt tøy, rene bleier og kjærlighet liksom :p
 
Nei, den til 100 kroner er jo billig..! Det er mer disse andre med sensor som starter selv om baby våkner, spesielt når den nok ikke egner seg så mye som en kosebamse pga den store batteri/lyddel bakpå.. Pluss det faktumet at kjæresten bare himler med øynene når jeg finner noe nytt smart vi bare trenger til denne lille huleboeren. Men syntes 300 kroner for en bamse er litt dyrt ja, men jeg er kanskje bare litt gjerrig :p

Nei, du er ikke gjerrig! :) Var mer den 100-kronersbamsen jeg ikke syns var så dyr :p Tenkte kanskje du hadde skrevet feil, og at den kostet 1000.. Det hadde vert grisedyrt :p

Jeg kjenner typen.. Både mannen din og deg. Sambo er lik han, og jeg er lik deg.. Får for meg at "jeg bare måå ha".. Men prøv den til 100 kr, kanskje den er kjempegod å ha! :)
 
hadde lyst på til første. Men klarte oss uten.. Så ikke blitt på nr 2 heller.. :p så denne får klare seg uten også... :)
 
Nei, du er ikke gjerrig! :) Var mer den 100-kronersbamsen jeg ikke syns var så dyr :p Tenkte kanskje du hadde skrevet feil, og at den kostet 1000.. Det hadde vert grisedyrt :p

Jeg kjenner typen.. Både mannen din og deg. Sambo er lik han, og jeg er lik deg.. Får for meg at "jeg bare måå ha".. Men prøv den til 100 kr, kanskje den er kjempegod å ha! :)
Ja, kanskje jeg bare skal kjøpe den billige. Men det høres jo så smart ut at disse andre har sensor, som merker om barnet våkner (innstilles etter lyd), og starter av seg selv igjen. Tenk det da, om barnet blir beroliget uten at man trenger å løpe klar for å starte bamsen igjen :p *tenke tenke* og den ene kostet jo "bare" 260 kroner :p
 
Nei.

Typisk tulleprodukt i mine øyne. :0
 
Ja, kanskje jeg bare skal kjøpe den billige. Men det høres jo så smart ut at disse andre har sensor, som merker om barnet våkner (innstilles etter lyd), og starter av seg selv igjen. Tenk det da, om barnet blir beroliget uten at man trenger å løpe klar for å starte bamsen igjen :p *tenke tenke* og den ene kostet jo "bare" 260 kroner :p

Ser den! Har du penger til det, hvorfor ikke prøve? :) Hadde nok gått for den litt dyrere jeg også.. Ser jo for meg at hjertelyd kan gjøre barnet rolig, men samtidig vil det so kanskje merke at varmen og lukten til mor mangler..? Vet ikke.. Prøv den og gi oss tilbakemelding ;)
 
Altså, om barnet våkner og gråter.... Så går en jo inn til barnet?
 
Back
Topp