Bamse med lyd

Baby2016

Elsker forumet
Marslykke 2016
Har noen av dere erfaring med bamse med lyd ("fosterlyder")? Jeg har for flere år siden sett dette, og det var svært effektivt å få babyen til å ro seg. Jeg lurer på hvor evt en slik bamse kan kjøpes, positive og negative erfaringer ved bruk:-)?

Vi hadde det forrige gang, og kan ikke si at vi synes den gjorde noen forskjell hos oss. Men har slektninger som har brukt den, hvor det gjorde stor forskjell. Kan være det var for at jenta vår hadde låsninger i nakken, at det ikke funka. Vår ble kjøpt på barneutstyrsforretning, mener jeg. Er ikke så lenge siden jeg så slik sist, muligens på Barnas hus

Vi hadde det forrige gang, og kan ikke si at vi synes den gjorde noen forskjell hos oss. Men har slektninger som har brukt den, hvor det gjorde stor forskjell. Kan være det var for at jenta vår hadde låsninger i nakken, at det ikke funka. Vår ble kjøpt på barneutstyrsforretning, mener jeg. Er ikke så lenge siden jeg så slik sist, muligens på Barnas hus

Tusen takk for svar:-) jeg vil tro det virker ulikt på forskjellige barn, men jeg tenkte det kunne være greit å ha i hus, i tilfelle det ville hjelpe.

Back
Topp