Bamse med hjertelyd?

Idipop

Betatt av forumet
Hei.[:)]
Er det noen av dere som vet hvor det selges bamser med hjertelyd?
Helst vil jeg ha linker til nettbutikker :)
 
aldri hørt om.....
kanskje den butikken hvor man kan lage bamsene selv?
husker desverre ikke hva den heter
 
Jeg kjøpte det på en babyutstyr-butikk da jeg venta vår første.
Trodde de solgte de alle stedene de har babyutstyr[:)]
 
En sånn du mener?
 
http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=4_27&products_id=5284
 
Det er vel ikke hjertelyd?
Men fosterlyder, altså den "summingen" babyen hører inne i magen f.eks..
Trodde jeg da[8D]
 
hvet ikke om de mener sånn bamse som har foste rlyd- samme lyden som bebisen hører i mammas mage- Jeg brukte det til 1. mann for 3,5 år siden- og synes den var suksess- han falt roligere til søvn- også kobler jo bamsen til selv- når babyen er våken- og roer den ned igjen med fosterlyden til søvn...

anbefales på den varmeste- absolutt ;) [:D]
 
ORIGINAL: ToSmå2010

Det er vel ikke hjertelyd?
Men fosterlyder, altså den "summingen" babyen hører inne i magen f.eks..
Trodde jeg da[8D]

 
Ja det var vell kanskje det jeg mente..Men ettersom du faktisk greide å skjønne hva jeg mente,så var det vell ikke så helt på bærtur.
 
Noe skal dere bruke penger på.. Hvordan overlevde folk uten pustesensor, bamse med hjertelyd, spilledåser og badetermometer? [8|]

[8D][8D][8D][8D][8D]
 
Jeg tenker at når ungen er født skal i hjertelyden kun høres når man har barnet mot brystet.
Den naturlige måten....
Må venne seg til at han/hun ikke ligger i magen lenger....
 
Så fantastisk bra for dere da! Jeg spurte vell hovedsakelig om hvor man kunne kjøpe slike bamser og ikke om hvor idiotisk man er om man bruker penger på noe slikt?!
 
Og om jeg får et barn som er frisk og som sovner lett av seg selv kommer jeg sikkert ikke til å kjøpe en slik bamse.. Men jeg syns det er jævla bra å vite om hvor man eventuelt kan få kjøpe slike bamser..
 
Kjenner jeg er mektig lei av tildels slibrige tilbakemeldinger inne på disse forumene..
 
 
Wow wow wow....
Ta det LITT rolig.
Hvor i all verden kom det fra??
Synd at du ser på kommentaren min som slibrig.
Var absolutt ikke vondt ment.
Var bare min mening og absolutt ikke en kommentar rettet personlig mot deg. Beklager.
 
Du kan få kjøpt den på babyshop, koster 699.-
Så den i dag.
 
ORIGINAL: Idipop

ORIGINAL: ToSmå2010

Det er vel ikke hjertelyd?
Men fosterlyder, altså den "summingen" babyen hører inne i magen f.eks..
Trodde jeg da[8D]


Ja det var vell kanskje det jeg mente..Men ettersom du faktisk greide å skjønne hva jeg mente,så var det vell ikke så helt på bærtur.

 
Ehh neida, jeg ville bare fortelle deg at det ikke er hjertelyd, men foster lyder.. Beklager så mye!!!
 
ORIGINAL: Sicily

Noe skal dere bruke penger på.. Hvordan overlevde folk uten pustesensor, bamse med hjertelyd, spilledåser og badetermometer? [8|]

[8D][8D][8D][8D][8D]



hvorfor bryr du deg ? La folk gjøre som de vil vel
 
ORIGINAL: mammentilHelle

ORIGINAL: Sicily

Noe skal dere bruke penger på.. Hvordan overlevde folk uten pustesensor, bamse med hjertelyd, spilledåser og badetermometer? [8|]

[8D][8D][8D][8D][8D]



hvorfor bryr du deg ? La folk gjøre som de vil vel


Hvis du ikke tåler en spøk kan du ta med deg hormonene dine et annet sted..
 
ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: mammentilHelle

ORIGINAL: Sicily

Noe skal dere bruke penger på.. Hvordan overlevde folk uten pustesensor, bamse med hjertelyd, spilledåser og badetermometer? [8|]

[8D][8D][8D][8D][8D]



hvorfor bryr du deg ? La folk gjøre som de vil vel


Hvis du ikke tåler en spøk kan du ta med deg hormonene dine et annet sted..


Huff, huff og atter huff! Kan dere IKKE LA VÆRE Å KRANGLE!!!!!!! [:@]
Det må da gå ann å svare folk på en ordentlig måte og ikke bare slenge dritt!
Dette er ett koselig forum. Ikke ødelegg den koselig stremningen her!! [8D]
 
Til tosøtesmå2010 og Lillyann. Det var ikke deres kommentarer som fikk meg til å reagere så kraftig.. Beklager om dere følte at alt det der var rettet mot dere. [&:] Skulle ikke ha brukt ordet: Dere.
 
Men det var hovedsakelig den unødvendige kommentaren til Sicily. Er ikke interessert i å skape enda en krangel inne på babyverden.. Men jeg syns det er så unødvendig å komme med slike kommentarer! Håper vi kan la denne diskusjonen ligge dø fra nå av!?
 
Sicily: jeg ser du bruker ordet spøk.. Kanskje det er slik at jeg og du ikke har samme humor og derfor tok jeg ikke den spøken. Har ikke lyst å krangle med deg. Men jeg vil at du skal vite at jeg syns det var unødvendig, selv om jeg kanskje kunne ha sagt det på en penere måte slik at jeg ikke fornermet deg tilbake. Grunnen til at jeg reagerte så kraftig er vell fordi jeg har sett at dette ikke var den første gangen du har gitt slike kommentarer til andre, og da har jeg ikke orket å sagt noe. Men når jeg får inntrykk av at du skriver en kommentar bare for å fornerme meg, blir jeg sur. Kanskje jeg missforsto, kanskje ikke.. Men det jeg vet er at jeg ikke gidder å bruke noe som helst energi på dette tullet.!
 
 
 
ORIGINAL: Idipop

Sicily: jeg ser du bruker ordet spøk.. Kanskje det er slik at jeg og du ikke har samme humor og derfor tok jeg ikke den spøken. Har ikke lyst å krangle med deg. Men jeg vil at du skal vite at jeg syns det var unødvendig, selv om jeg kanskje kunne ha sagt det på en penere måte slik at jeg ikke fornermet deg tilbake. Grunnen til at jeg reagerte så kraftig er vell fordi jeg har sett at dette ikke var den første gangen du har gitt slike kommentarer til andre, og da har jeg ikke orket å sagt noe. Men når jeg får inntrykk av at du skriver en kommentar bare for å fornerme meg, blir jeg sur. Kanskje jeg missforsto, kanskje ikke.. Men det jeg vet er at jeg ikke gidder å bruke noe som helst energi på dette tullet.!




Og hva slags smiley vil du jeg skal bruke neste gang for å signalisere spøk så også du forstår da?
Skulle tro en rad med [8D][8D][8D][8D][8D][8D] under innlegget gjorde det klart nok hva jeg mente. [8|]
 
joda den er grei.. Men så ikke helt sammenhengen. Men vi er nok ganske ulik, og derfor blir det vell missforståelser.
 
Back
Topp