Bamse etterlysning!

Line og mars snuppe

Elsker forumet
Noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn heffalump bamse som på bildet under(skal lete etter bedre bilde)?
Er heffalumpen som har på seg en rosa pysj... Snuppa har den med overalt, så hadde vært greit med en ekstra[:)]

Har sett på både brio og europris her og ingen heffalump med pysj :(
Namsos ja, litt langt! Men kanskje de kan sende[:)] Er det en kjedebutikk eller?

ORIGINAL: Line og mars snuppe

Namsos ja, litt langt! Men kanskje de kan sende[:)] Er det en kjedebutikk eller?

Ja, det trur jeg, men husker ikke det nå. Kan finne ut det til i morra evt. Prøver å finne på gulesider.no, skal gi lyd fra meg når jeg finner det ut..

Den har vi 2 av...er kjøpt på europris til 100kr[:D] 

Snuppa har både denne og "den nye" "lompen", begge kjøpt på europris. Men uten rosa pysj da[8|]

hva med å høre der dere kjøpte den om de kanskje kan finne ute om de kan få tak i fler [:)]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

hehe.. blir krise om lumpen blir borte vettu ! [8D]

Ja, du såg vel det på mandagen[;)] Hehe...

Ååå, hvorfor har de ikke på Europrisen her i bygda da a... Typisk[:@] Her har de bare noen som ikke er like i hele tatt og det nytter jo ikke!
Kan ikke høre der vi har kjøpt den heller, for det var på ferie i Risør i fjor sommer og den butikken er lagt ned nå...
Bare å hyle ut hvis noen vil selge en lump da[;)] Må være med pysj, har prøvd mange andre varianter uten og de er ikke like gode ser det ut som[:)]

ORIGINAL: Skrukkefillehaug

Ja, det trur jeg, men husker ikke det nå. Kan finne ut det til i morra evt. Prøver å finne på gulesider.no, skal gi lyd fra meg når jeg finner det ut..

Ringo leker!!

Ringo leker!!

Tusen takk[:)] Har sjekka på Ringo leker her da, men de hadde aldri sett den! *Ønsker meg stor og BRA lekebutikk her*

Back
Topp