Bambusklær

Har bare ett bambusplagg som vi har fått i gave..... Men hørt mye skryt om det da men ser jo ikke så bra ut her ;)

Jeg leste den i sta, og ble lettet for at jeg ikke har kjøpt noen Bambus klær.

Jeg leste den i sta, og ble lettet for at jeg ikke har kjøpt noen Bambus klær.

Vi har et par plagg og de er veldig myke og behagelige. Men de har jo tydeligvis ikke alle de egenskapene det blir reklamert med.

Journalisten har en meget negativ fremstilling i art., men det får nå være så... Tar alt med en klype salt, det samme gjelder innholdet i denne art. ;) Når det er sagt, så har eg gått til innkjøp av strømpebukser til vesla av såkalt bambusmateriale. Det var rett og slett fordi disse var utrolig myke og gode. Så disse er eg svært fornøyd med, uavhengig om bambus er tull eller ikkje :)

Nja, litt lurt.
Nå har jeg bare etpar bambusklær jeg har kjøpt på tilbud, så er glad jeg ikke er en av dem som har handlet bare det. Holder meg for det meste til ull.

Men klart frustrerende når de feilinformerer så til de grader.

Ja, jeg er kjempeskuffa og føler meg lurt:( Synd da, for bambus er så mykt og godt! Kjøper det gjerne på tilbud, for det er deilig å ha på seg. Men betaler ikke 300 kr for en body.

Jeg har handlet litt bambus. Følte meg litt lurt men plaggene er jo veldig deilig og myke. Og siden han ikke tåler ull er det er godt alternativ til kun bomull:)

Egentlig ikke... Har ikke så mange bambus plass. Men de vi har har holdt seg bra i forhold til mange av de andre klærene mini har..

Back
Topp