Bambusklær

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Kordan vaske du dem?

Ser d står 40grader ullvask på Tiljamid buksa til minstemann :-)

Men vaske dåkker det aleina eller lamme ullvasken da? :-)

Har vasket det både i lag med ull og annen 40 graders vask. Er like fin enda. Men mulig jeg burde vært flinkere til å vaske bambusen mer forsiktig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg vasker på ullprogram 30grader, med milo :)

Sent from my iPhone using BV Forum

På finvask. Har ødelagt gode pyjamaser på vanlig vask :(

Vaska de med ulla jeg :)

Har gått helt fint å vaske klær fra lilleba på 40 grader vanlig. :)

Jeg vasker på ullprogram 30grader, med milo :)

Sammen med ullklær da?
Så d.sto milo.. men her bruke æ bare nøstebarn sin ullvaskmiddel.. tru Om d kan brukes? vill jo buksa ska vare lenge :)

Jeg har ikke vasket sammen med ull - leste på ett av tiljamid-plaggene at man ikke burde det... vasker med milo på vanlig ullvask eller 40° finvask :) Står sikkert noe om det på tiljamid sine nettsider!

Sammen med ullklær da?
Så d.sto milo.. men her bruke æ bare nøstebarn sin ullvaskmiddel.. tru Om d kan brukes? vill jo buksa ska vare lenge :)
Vesla bruker ikke ull, tåler det ikke, derfor vi bruker bambus.. Men hender noe av våre ullklær blir med i samme vasken ja.. Klærne holder seg i allefall godt! Bruker de mye, har tre bodier og en bukse +et par nattdrakter, begynte å bruke buksen og bodiene når hun var åtte måneder og nå er hun 17måneder,like fine!

Vesla bruker ikke ull, tåler det ikke, derfor vi bruker bambus.. Men hender noe av våre ullklær blir med i samme vasken ja.. Klærne holder seg i allefall godt! Bruker de mye, har tre bodier og en bukse +et par nattdrakter, begynte å bruke buksen og bodiene når hun var åtte måneder og nå er hun 17måneder,like fine!

Ok. Va redd ullklærne skal "loe" over på bambusklærne.. men æ må el bsre prøve. Har kun denne bukss i bambus så litt kjedelig å vaske bare den da! Men gu for ei utrolig god å myk bukse :D

Jeg har ikke vasket sammen med ull - leste på ett av tiljamid-plaggene at man ikke burde det... vasker med milo på vanlig ullvask eller 40° finvask :) Står sikkert noe om det på tiljamid sine nettsider!

Åååh... ja da må æ sjekke om det står nokka der... kanskje æ må vaske buksa bare aleina da... o_O

Ok. Va redd ullklærne skal "loe" over på bambusklærne.. men æ må el bsre prøve. Har kun denne bukss i bambus så litt kjedelig å vaske bare den da! Men gu for ei utrolig god å myk bukse :D
Den er helt fantastisk! Hender jeg putter med andre plagg i også, hvis de ikke er så skitne,for å få en maskin liksom:)

Den er helt fantastisk! Hender jeg putter med andre plagg i også, hvis de ikke er så skitne,for å få en maskin liksom:)

Ja helt herlig... to gutta i bhg som hadde den sparkebuksa så æ måtte bare kjøpe t misntemann her.. :)

Hihi.... æ klikka mæ inn på tiljamid.no for å lese om vaskinga!
Endte opp m å kjøpe to singletta t mæ sjøl på salg å en singlett til treåringen :-)

Back
Topp