bambus ammeinnlegg

erta

Elsker forumet
Marsmellows-15
Sommerfuglene 2017
Noen som har prøvd? Erfaringer?
vurderer å prøve denne gangen :)

Har ikke prøvd, men skal kjøpe det :)

Visste ikke at det fantes. Hva er fordelen med det over ull? Jeg brukte slike engangsinnlegg forrige gang, men vurderer å kjøpe slike som kan vaskes denne gangen.

Visste ikke at det fantes. Hva er fordelen med det over ull? Jeg brukte slike engangsinnlegg forrige gang, men vurderer å kjøpe slike som kan vaskes denne gangen.
jeg liker ikke å ha ull rett på puppene, så jeg blir evt å ha ulla utenpå disse igjen :)
jeg må sikkert bare prøve :)

Jeg hadde bambus sist, veldig fornøyd med de :) lilleba tror jeg merket var

Prøvde de fra Lilleba sist. Veldig myke og behagelige, men litt store for meg, og det viste seg at jeg aldri lekte, så trengte ikke bruke innlegg. men bambus generelt er helt fantastisk å ha inn mot huden, så ville nok godt for det om jeg hadde behov.

Prøvde de fra Lilleba sist. Veldig myke og behagelige, men litt store for meg, og det viste seg at jeg aldri lekte, så trengte ikke bruke innlegg. men bambus generelt er helt fantastisk å ha inn mot huden, så ville nok godt for det om jeg hadde behov.

Jeg gjorde heller ikke det, men jeg brukte dem som en ekstra beskyttelse, som forebygging av brystbetennelse :) Aner ikke om det hjalp, men jeg fikk i alle fall ikke betennelse så jeg gjør det samme denne gangen.

Jeg gjorde heller ikke det, men jeg brukte dem som en ekstra beskyttelse, som forebygging av brystbetennelse :) Aner ikke om det hjalp, men jeg fikk i alle fall ikke betennelse så jeg gjør det samme denne gangen.

Ja det kan jo være. :)
Slapp unna sist jeg også, og håper jeg gjør det denne gangen også. Men får jeg en til som ligger til opp til 6 timer i strekk, så tror jeg at jeg slipper unna :p

Kanskje jeg skal kjøpe noen skikkelige bambusinnlegg denne gangen. Sist kjøpte jeg noen på eBay, de ble skikkelig deformert og klumpete i vask. Så er sikkert en del avhengig av hvor man kjøper de :-)

Jeg hadde sist, men var ikke fornøyd. De var vonde i forhold til ull. Ull er gull!

Jeg brukte noen fra imse vimse. med sperrelag, akkurat som tøybleier. mye bedre enn engangs, man blir ikke så klam.
Men i de verste lekkeperiodene i starten brukte jeg engangs.

Kanskje jeg skal kjøpe noen skikkelige bambusinnlegg denne gangen. Sist kjøpte jeg noen på eBay, de ble skikkelig deformert og klumpete i vask. Så er sikkert en del avhengig av hvor man kjøper de :-)

Bra du skrev dette, for jeg vurderte å bestille på ebay, men da blir det ikke det :)

Jeg brukte noen fra imse vimse. med sperrelag, akkurat som tøybleier. mye bedre enn engangs, man blir ikke så klam.
Men i de verste lekkeperiodene i starten brukte jeg engangs.

Da skal jeg sjekke ut imse vimse, takk for tips :)

Har kjøpt noen på jordmorbutikken er No bambus i de

Her er ull innlegg på plass i bh'en allerede :) Brukt siden jeg fant ut nesten, fryser lett og puppene blir helt sykt vonde! Men ull innlegg kan vel bli litt mye til sommeren igjen ;) Kanskje teste bambus da?! ;)

Her er ull innlegg på plass i bh'en allerede :) Brukt siden jeg fant ut nesten, fryser lett og puppene blir helt sykt vonde! Men ull innlegg kan vel bli litt mye til sommeren igjen ;) Kanskje teste bambus da?! ;)
Ull på sommeren er helmax. :-)

Jeg hadde heldigvis ikke problemer med brystbetennelse. Brukte likevel ull i starten og når det var kaldt, til jeg fant ut at det var unødvendig. Prøvde bambus også, men så ikke hensikten. Det blir jo som bomullsinnlegg.
Men engangs var jeg avhengig av i hele ammeperioden, da jeg lakk som en sil hele tiden. Kom gjerne med gode miljøvennlige alternativer som holder på væsken :)

Back
Topp