Fant ikke igjen den gamle tråden, så laget ny..
Jeg bestillte en vare derfra 8 Januar (Lørdag).. Onsdagen etter var bestillingen fortsatt ikke behandlet og jeg sendte dem mail. Fikk svar tilbake om at de ikke hadde denne var på lager, men den skulle komme dagen etter, på torsdag, og ville bli sendt så fort den var på lager igjen. Fortsatt så er ikke bestillingen behandlet, og jeg sendte dem en ny mail i går ettermiddag hvor jeg påpekte at jeg synes det var synd at jeg opplever dårlig kundeservice ved mitt første kjøp derifra, og hvis jeg ikke fikk noe positiv respons denne gangen så ser jeg meg nødt til å kansellere bestillingen og handle en annen plass. (Beløpet for varen er jo reservert på min konto)...
Er det ikke vanlig og opplyse om at en vare ikke er på lager, når man bestiller noe ? Finner ikke noe varebeholdning på siden dems, og ei heller opplyses det om at varen ikke var på lager på bestillingsbekreftelsen jeg mottok på mail. Synes dette er ganske useriøst
Varen har i tillegg steget 100kr i pris siden jeg bestillte, så jeg vil jo gjerne ikke kansellere bestillingen, for da må jeg betale dyrere en annen plass uansett..
Jeg bestillte en vare derfra 8 Januar (Lørdag).. Onsdagen etter var bestillingen fortsatt ikke behandlet og jeg sendte dem mail. Fikk svar tilbake om at de ikke hadde denne var på lager, men den skulle komme dagen etter, på torsdag, og ville bli sendt så fort den var på lager igjen. Fortsatt så er ikke bestillingen behandlet, og jeg sendte dem en ny mail i går ettermiddag hvor jeg påpekte at jeg synes det var synd at jeg opplever dårlig kundeservice ved mitt første kjøp derifra, og hvis jeg ikke fikk noe positiv respons denne gangen så ser jeg meg nødt til å kansellere bestillingen og handle en annen plass. (Beløpet for varen er jo reservert på min konto)...
Er det ikke vanlig og opplyse om at en vare ikke er på lager, når man bestiller noe ? Finner ikke noe varebeholdning på siden dems, og ei heller opplyses det om at varen ikke var på lager på bestillingsbekreftelsen jeg mottok på mail. Synes dette er ganske useriøst
Varen har i tillegg steget 100kr i pris siden jeg bestillte, så jeg vil jo gjerne ikke kansellere bestillingen, for da må jeg betale dyrere en annen plass uansett..
