bambi sengesett

Bakevimsa

Glad i forumet
Vil ikke ha mummi eller egentlig ikke Disney før h*n blir større. Syntes mummi er søt så tittet på det, men da måtte det blitt til juniordyne..

er bare bambisettet som er så søtt.. men litt redd det er for jentete ja.

Hadde ikke kjøpt det til min gutt :)

Jente født januar 2010 og gutt født august 2011 og spiren i magehuset ventes 03.02.14 :)

Passer bra til både gutt og jente, syns jeg. Ikke la deg lure av øyevippene- Bambi er gutt :D

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Blir nok en tur innom jysk ja. Har også en babykurv som skal stå i stua, og der passer den fint mtp fargene..

Je syns det passer til begge :).. Kunne fint kjøpt det uten å vite kjønn, kjøper bare laken og sengekant i blått eller rosa når kjønnet er avslørt ;)

Bryr meg aldri om hva som "passer" til gutt og jente. I hvertfall ikke de første årene. Velger det jeg syns er fint. Tenker det er vi voksne som er skyld o dette med "jentefarge" og "guttefarge" ;)

app! Venter nr 3 :) 15.02

Jeg synes settet passer til begge kjønn :) Og dette må jeg nok ha selv - også fordi nicket er Bambi :p

Det er utrolig søtt ja. Tittet på det istad, men da hadde jeg ikke mulighet til å kjøpe. Men tror jeg "må" opp på Jysk kl 10 i morgen.

Faktisk kjøpt et annet sengesett i dag. Satset på å kjøpe et blått og supersøtt sett som de hadde til halvpris på kid. Har så guttefølelse, og om det skulle være feil så får nok flere kjente barn etter hvert. Lyst til å ha det i den fine silver cross vogna.
Fant også et på barnas hus som jeg skal ha. Hvitt med engelsk broderi.. *sukk*

Elsker det settet :) Spørs om det ikke blir mange feb-14 babyer som ligger pakka inn i dette neste sommer :)

Back
Topp