Balsam til små barn?

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Frøkna her blir så flokete i bakhodet nå som hun har begynt å få litt lengde på det. Har stussa tuppene hennes, men det floker seg likevel. Er det en balsam jeg kan bruke bare i tuppene bak, som ikke er så parfymert og full av parabener? [:)]                                                                                               

Natusan hadde en sånn balsam spray, men jeg vet ikke om den er anbefalt.

Kanskje høre med en frisørsalong?

Jeg bruker selv kids sprayen som de selger i dagligvare butikker isteden for balsam[:D]

Den gule[:D]

ORIGINAL: jentami*

Jeg bruker selv kids sprayen som de selger i dagligvare butikker isteden for balsam[:D]

Den er jo så sterk at man bør jo ikke bruke den til noe annet enn evt. å vaske doen med...

KMS Silksheen er veldig gode produkter for barn, har også balsamspray. Kjøpes hos frisør.

ORIGINAL: Labambie

Den er jo så sterk at man bør jo ikke bruke den til noe annet enn evt. å vaske doen med...

KMS Silksheen er veldig gode produkter for barn, har også balsamspray. Kjøpes hos frisør.

Oj[:-] Det viste jeg ikke[X(]

De selger en balsamspray på apoteket i den Bamseserien for barn. Regner med at den er uten div farlige ting.. Ikke prøvd den selv da.

ORIGINAL: Labambie

Yhank you, da skal jeg finne ut hvilken frisør som selger KMS her [:)]

Bruker den med shrek på. Er litt balsam i den.
Jenta mi sliter også med mye floker, så vi har begynt å la henne sove med hestehale hver natt.
Det har hjulpet veldig.

Vi bruker bamsebalsam, den har ingen parabener iallefall. Har også brukt dr.greve.

jenta mi brukte den gule natusan balsamsprayen da hun var mindre, og nå bruker hun samme som meg; herbal essences[:D]

Hun bruker KMS silksheen (etter anbefaling fra Labambie)

Rimelig på www.feelunique.com [:)]

Kan anbefale denne istedet [:D]

http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?catId=0&pId=3367

Denne nye fra Loreal er god:
http://www.feelunique.com/p/LOreal-Professionnel-Serie-Nature-Tenderesse-Kids-Leave-In-Detangling-Conditioner-150ml

Ellers har vi brukt Dr.Greve.

Back
Topp