balltelt...

SanderSabine mamsen

Forumet er livet
inspirert etter fler pm jeg har fått så må jeg legge ut et par bilder av det jeg har liggende et eller annet sted...
dette er fra sander var mindre sammen med en kompis av meg...
å de kosa seg begge to...

å et av kompisen min aleine inni der da hehe...

hihi så søte da! [:)]

ja ikke sant å han der følger sander helt i alder selv om han er 40 nå er han 4 i hue akkurat som sander så de to leiker jo sammen bedre enn to på samme alder omtrent... hehe... [:D]

kjempekjekt, da fikk jeg sett det..tusen takk[:)]

Det så kjempemorsomt ut!!! Det tipset der skal jeg huske på!![:)]

det der kunne sander sitte stille i i evigheter å han satt ikke mye stille altså... men dere med hunder... hehe... gled dere... de jeg har møtt digger de ballene der... [:D]
helt i orden liana sin mamma!!! visste ca hvor jeg hadde det hen men måtte rote litt for å finne de bildene...
i morgen skal jeg jammen prøve å finne det gitt... [:D]

ORIGINAL: sander&sabinemamma79

ja ikke sant å han der følger sander helt i alder selv om han er 40 nå er han 4 i hue akkurat som sander så de to leiker jo sammen bedre enn to på samme alder omtrent... hehe... [:D]

hehe så koselig da, leke kæmmiser! [:D]

Så stilig da..
Skal en tur på spareland imorgen jeg..
Kansje jeg skal ta en tur bort på ekstra leker og se om de har noe lignende der[:D]

ORIGINAL: Tvilling74

Så stilig da..
Kansje jeg skal ta en tur bort på ekstra leker og se om de har noe lignende der[:D]

de har hatt det hvertfall på br og brio men extra leker har sikkert noe sånt de å... de er artige altså... [:D]

Så stilig da..

de har hatt det hvertfall på br og brio men extra leker har sikkert noe sånt de å... de er artige altså... [:D]

Får titte litt imorgen da[:D]

Så stilig da..

gjør det... verdt penga sine det der altså.....

Så stilig da..

gjør det... verdt penga sine det der altså.....

Var det dyrt da??

var det ikke et sted mellom 200 og 250 jeg betalte tro hmm 229,- kanskje... husker ikke riktig men det var noe sånt...

Back
Topp