Ballongen sprakk....

kikki^

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Da er lufta helt gått ut av meg....... Har vært 50% sykemeldt fram til påske, følte meg ganske så pigg på slutten og i påsken. Begynte i 100% jobb igjen forrige uke og var glad og fornøyd... MEN denne uken har vært ett sant HELVETE (unnskyld).. Jeg er TRØTT, sliten i kroppen, vondt i hode og nakken, veeeldig irritabel osv.... Aner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom dagene. På kvelden blir ingenting gjort, og huset ser ut deretter.....Helt tom for energi. Fryktelig irriterende siden jeg følte meg så pigg forrige uke :( Skal til jordmor på mandag, får ta det opp med henne....

Off, det høres ikke godt ut! Du bør nok sikkert få mer sykemelding, ikke noe bra å slite seg helt ut! Lykke til hos jm, og prøv å hvile deg når du kan fram til det! :) To dager og så er det helg :)

Da er lufta helt gått ut av meg....... Har vært 50% sykemeldt fram til påske, følte meg ganske så pigg på slutten og i påsken. Begynte i 100% jobb igjen forrige uke og var glad og fornøyd... MEN denne uken har vært ett sant HELVETE (unnskyld).. Jeg er TRØTT, sliten i kroppen, vondt i hode og nakken, veeeldig irritabel osv.... Aner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom dagene. På kvelden blir ingenting gjort, og huset ser ut deretter.....Helt tom for energi. Fryktelig irriterende siden jeg følte meg så pigg forrige uke :( Skal til jordmor på mandag, får ta det opp med henne....
Har det akkurat på samme måten! Kunne tenkt meg å jobbe 50 %, men føler det ikke er god nok grunn at jeg er sliten...:/

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har det akkurat på samme måten! Kunne tenkt meg å jobbe 50 %, men føler det ikke er god nok grunn at jeg er sliten...:/

Det verste ved det er at jeg ikke har konsentrasjonsevne i det HELE tatt på jobb... sitter bare å "gjør ingenting" føles det ut som... Nei, dette er ikke noe særlig :-( Føler meg helt tappet. Syns synd på lille snuppa også, føler det går litt utover henne..... Sover ikke ordenlig om nettene heller, drømmer heeelt sinsykt mye rart!
I tillegg til dette så er jeg alene 1mnd i gangen siden mannen jobber på sjøen.... Hadde nok ikke vært feil med mere sykemelding er jeg redd :-/
Noen som vet om jordmor kan sykemelde eller om jeg evnt må til legen?

Uff ja jeg kjenner til det, men føler jeg blir sett på som en pyse om jeg skulle sykemelde meg allerede:/ mannen her jobber også i nordsjøen, og med en trassig 2 1/2 åring så er det veldig tungt alene.. Jobber også fast lørdager i tillegg til fullt, så det blir litt mye.. Du må til lege for å få sjukemelding:)

Huff ikke noe greit å ha det sånn.. Du må ikke slite deg ut kjære deg :) Kanskje lurt å sykemelde seg igjen, hvertfall 50%. Klem :)

huff synes hvertfall dere skal sykmelde dere når dere også har flere barn og føler det kan gå ut over de også. man skal fungere utenom jobb også. jeg var sykmeldt i flere uker pga kvalme og utmatthet. når jeg kjente jeg brukte opp all energien min på andres unger og ikke hadde noe å gi til min egen, da var det stopp.

jeg synes ikke det har noen betydning hvor tidlig/sent man er i svangerskapet, store plager kan komme fra dag 1. jeg skal begynne å jobbe litt igjen nå, men varer nok ikke lenge for har et fryktelig vondt bekken allerede.

Kjenner til følelsen :( Akkurat når man tror man er kommet litt "oppå" igjen med formen, sprekker ballongen :( Føler med deg og tenker at du sikkert trenger sykmelding :/ Klem

Uff ikke noe greit i det hele tatt.
Forferdelig tungt å gå sånn, hør på kroppen din du :)

Hvis ting fungerte fint med 50% sykemelding så ville jeg tatt en tur til legen igjen.

Passe på deg selv :)

uff, hørtes ikke noe godt ut! Synes du skal få deg en sykemelding! Man skal virkelig ta vare på seg selv i disse dager!

Takk for så mange hyggelige og forståelsesfulle svar!! :love017 :smiley-ashamed008 Jeg har det noe bedre i dag.. dro hjem tidligere fra jobb i går, noe jeg kjente Virkelig gjorde godt!! Så spørst om jeg skal ta ut mer sykemelding ja... Får høre med jm på mandag hva hun tenker :)
Gleder meg forresten til det! Var hos henne i forrige svangerskap også, en veeeldig trivelig dame!! :happy119

Back
Topp