Ballongen er tom for luft...hehe

Krølla82

Forumet er livet
Jeg føler meg som en slapp ballong som er tømt for luft i dag...hehe...sto opp ca kl 12 og nå 1 t etter på er jeg drit trøtt igjen. Kunne godt å sovet igjen i mange timer kjenner jeg,men vi har besøk av svigermor så jeg kan ikke bare legge meg igjen. Vet sambo kommer til å legge seg for å kvile middag senere,men kan ikke la svigermor sitte her alene eller så blir nok ikke noe søvn før i kveld nei. *gjesp*

er det ikke du som skal hvile middag og ikke samboeren din...hehe du som trenger kreftene....

ORIGINAL: Hjertejenta

er det ikke du som skal hvile middag og ikke samboeren din...hehe du som trenger kreftene....

Han har jo vært på jobb hele dagen...jeg har gjordt ingen ting...eller jo sett på svigermor vaske...og forhåpentligvis sett på svigermor lage middag...hehe...og jeg vil vel ikke si jeg stresser her i sofan forran tv'n...[;)]

ORIGINAL: Krølla82

ORIGINAL: Hjertejenta

Han har jo vært på jobb hele dagen...jeg har gjordt ingen ting...eller jo sett på svigermor vaske...og forhåpentligvis sett på svigermor lage middag...hehe...og jeg vil vel ikke si jeg stresser her i sofan forran tv'n...[;)]

Meeeeen, du bærer hans barn!!!![:D] Hehe, og da trenger du all den hvile du kan få, vettu!![;)]

Back
Topp