ballongblåsing

nancy drew

Forumet er livet
Har en 8 åring som jeg bare ikke greier å lære hvordan han blåser ballonger opp. Lillebroren tok det veldig kjapt og har gjort det i over 1 år nå til brorens frustrasjon.

Noen men noen gode forslag til hvordan jeg instruere han? Syns det er vanskelig for i mitt hode er det jo bare å blåse...

Er ikke dette veldig individuelt? Altså min 8åring hakke sjans til å klare det... Så tenker det konmer etterhvert... Er ikke det jeg stresser med liksom :p

Si at han skal fylle magen med luft og blåse der fra på en måte? Vet ikke, er jo en teknikk med det. Ikke så lett å forklare. :)

stresser ikke med det jeg heller men han har spurt meg om hjelp til å lære det så da vil jeg jo forsøke :) Oppfordrer han til å trene og ikke gi opp men men enten lærer han seg det en gang, vist ikke er det nok ikke verdens undergang ;)

Er jo litt teknikk ja (og noen ballongtyper er jo reint umuulige å blåse opp da).

Mannen får ikke til å blåse trykket ut av ørene på fly, og jeg har ikke klart å lære ham det :p

Det kommer når det kommer. Jeg syns fortsatt det er hardt å blåse ballonger innimellom

Den er nok litt vrien :-P Det kan jo være vanskelige nok for oss voksne.

Back
Topp