Balkong/Veranda m/bilder!

:Twinni

Elsker forumet
Julibarna 2019
JuniJubel2021
Har en balkong på ca 10 kvm.
Trenger forslag til hagemøbler som er praktiske og ikke tar for mye plass.
Feks en benk jeg kan ha langs ene veggen.

Og ikke minst hva slags gulv kan jeg legge der? Det er kun betong der nå.

Hva med puter og blomster? Hvilke farger har dere?

Vis meg gjerne din balkong/veranda! Trenger inspirasjon!!

Ikke quote! [;)]

Da venter jeg på bilde[:D]

men noen urner med blomster og sånn er et must[;)]

Hva vil du ha plass til på balkong/verandaen din?
Spiseplass, eller bare henge ute i sola og slappe av plass? Lekeplass?

Kan det regne inn på verandaen forresten?

Legger ut bildene straks [:)]

Er en vegg og balkong over oss. BLir vått på gulvet, men regner ikke direkte inn.

Syntes at møblene fra europris i rotting er veldig fine,rundt 3500. Men de tar jo litt plass da. Eller du kan ha et cafesett,sinkbøtter med blomster,lykter
Hvis du har mulighet til å dra på ikea,så har de jo masse fint i sommer avd..

DeLAdy: TAKK! [:D]
Akkurat sånn benk jeg har sett for meg!
Hvor fant du bildene? Ser noe er fra Lexington.

elsker lexington living!:) jeg ville laget/fått noen til å lage en sånn benk med plass til oppbevaring oppi og så satt masse puter og tepper oppi der i ulike lyse/hvite/beige nyanser og kanskje en anelse lyseblått!:) og så kanskje et bord du kan klappe sammen i hvitt tre, ser et for meg som er veldig fint, men husker ikke hvor man får tak i det! og veldig fint med en diger krukke med stor hortensia eller noe oppi i hvit eller lyseblå:) da får du nok i tillegg plass til en eller to stoler, og vips har du plass til 5-6 personer som kan sitte utpå der! og så er det jo plass til feks den bordgriller fra eva soli i hvit porselen, så tar ikke grillen noe plass hvis du vil ha det:)

Oj, akkurat sånn veranda hadde besteforeldrene mine også....

Tror jeg ville lagt sånne tre-heller som ble nevnt over her på gulvet, da slipper du kalt og veldig vått gulv. (sånn grønt "kunstgress" teppe er ikke å anbefale, er det dårlig teppe så blir alt grønt når det regner på det... også oppover veggene...)
Den oppbevarings-sitte-benken var knallfin, ett bord og ett par stoler som er lette å pakke sammen og ikke tar stor plass kunne kanskje også vært greit.
Og noen blomster

Back
Topp