Balansesykkel

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Yay til 2 åring?

Svigermor har så lyst å kjøpe til han.

Erfaringer og tips?

Mye bedre til toåring enn bitteliten sykkel med støttehjul i hvert fall. De får god balanse, lærer seg fart og sving, og overgangen til vanlig sykkel blir lett som ingenting...

Trooooor min eldste fikk da han var 1,5, da var det ingen stor suksess, men sommeren etter var den flittig i bruk. Aner ikke hvilket merke det er..

Yay! Min eldste fikk det da han var 2 år. Fikk storsykkel (uten støttehjul) da han var 4 år og satt seg oppå den og syklet avgårde med det samme som om han hadde laaaang erfaring [emoji3]

Superyay! Min har hatt chillafish bunzi siden han var 1,5 år, den er veldig lett og passer til de aller minste, han styrer den fint som bare det. Noen balansesykler er litt større og tyngre og passer bedre til de som er litt større. Så bare pass litt på det og gjerne ta ham med i butikk så han får testet :)

Fikk rett før hun var 2. Da var den litt vanskelig, men hun fikk gjort seg kjent med den. Tok den fram igjen nå, hun er 2,5 og da gikk det lett som bare det[emoji4]

Yay til 2 åring?

Svigermor har så lyst å kjøpe til han.

Erfaringer og tips?
Minste fikk til ettårsdagen sin, det var alt for tidlig, men når hun ble to år og særlig nå i det siste har det vært stas å løpe rundt på! Så jeg ville sagt yay :)

Takk for innspill alle sammen [emoji4]

Back
Topp