balansegang..

mammaFisk

Elsker forumet
Man blir anbefalt å vaske barneklær på 60 grader og gjerne to ganger osv..[8|] Men vi kjøpte en bilstol og fikk den siste i den fargen vi ønsket og den stod fremme i butikken. Jeg vasket lett over med Zalovann på klut,men holder dette da?? Burde jeg ta av trekket og kjøre i vaskemaskin?? [8D] Redd for ikke klare få på trekket igjen jeg[8|]

jeg kommer ikke til å vaske trekket på nye bilstolen før det blir skittent :)

ORIGINAL: neah

jeg kommer ikke til å vaske trekket på nye bilstolen før det blir skittent :)

Ikke jeg heller. Den skal jo ikke være direkte mot barnets hud og det er jo det vaske-anbefalingen går på. [8D]
Dessuten, er det nok de færreste bilstoltrekk som tåler å bli vasket så hardt.

Er vel ikke nødvendig å vaske det i maskinen.. Jeg har aldri gjort det på bilstolene våre. Jeg har bare tørka over med såpevann. [:)]

ORIGINAL: husfrua

Er vel ikke nødvendig å vaske det i maskinen
.. Jeg har aldri gjort det på bilstolene våre. Jeg har bare tørka over med såpevann. [:)]

Å joda. Når ettåringen får magesjau på bilferie midt i de svenske skoger, så holder det ikke med litt zalovann. [8D]
Og ja, det er selvopplevd, og nei, det var ikke behagelig. [8D] Komisk å tenke på i ettertid, dog.

ORIGINAL: Sicily

.. Jeg har aldri gjort det på bilstolene våre. Jeg har bare tørka over med såpevann. [:)]

Å joda. Når ettåringen får magesjau på bilferie midt i de svenske skoger, så holder det ikke med litt zalovann. [8D]
Og ja, det er selvopplevd, og nei, det var ikke behagelig. [8D] Komisk å tenke på i ettertid, dog.

Side: [1]

Vist man har slike uhell må man jo bare vaske i maskin da, men ikke ellers...[:)]

ORIGINAL: Sicily

Side: [1]

Vist man har slike uhell må man jo bare vaske i maskin da, men ikke ellers...[:)]

Nei, det er bare unødvendig.

Jeg tenkte at siden så mange andre kanskje har tatt på setet før vi fikk det...[8D] De andre stolene vi har hatt har nemlig vært pakket inn i esker...[:)]
Da dropper jeg vaske[:D]

Jeg har ikke gjort annet enn å tørke over det med en fuktig klut

Selv om det var en butikk-modell så er det jo en stund til den skal brukes og om du tørker over den så skal det nokk godt gjøres at det er noen farlige baselusker igjen[8D] 

Men om du vil vaske, så skal det stå en anvisning, ellers kan du ringe til forrettninga og høre[:D]

Takk for tilbakemeldinger jenter. Jeg vasket bare lett over med zalovann og klut, men tok ut nyfødt innlegget og vasket på 30 grader. Ble så bra så. Så slipper jeg tenke mer på det[:D]!!!

Back
Topp