Balaclava (halslue/luehals)

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Til baby på 9 mnd, som sitter godt... Hvor kjøper man det? :)

Pierre Robert sin satt bra på vår. Men det kommer jo an på hodeformen. Må nesten bare prøve. :)

Om det er to vinterbruk, er vi veldig fornøyd med Kivat sin.
Har også en tynn i ull fra Pierre Robert som er veldig god :)

Pierre Robert sin satt bra på vår. Men det kommer jo an på hodeformen. Må nesten bare prøve. :)
Det er veldig sant! Vår har et lite hode og drukner i det meste :p Får vel bare prøve meg frem... Men ikke funnet pierre robert til baby under 1år.. Finnes det, altså?! :)

Kivat sin på vinter og en fra polarnopyret når været er litt mildere, den er ganske tynn.

Det er veldig sant! Vår har et lite hode og drukner i det meste :p Får vel bare prøve meg frem... Men ikke funnet pierre robert til baby under 1år.. Finnes det, altså?! :)
Mulig vi hadde den minste str, og at den kanskje var for litt større. Hun er litt stor i toppen. :p Cubus har også noen. De er litt tynnere. Der får du i alle fall 62/68. Det er ikke så lenge siden jeg så.

Kjøpte en tynn en nå fra Hust and claire også har vi en som er tykkere fra Nameit og reima. Veldig lyst på en fra Kivat å :D

Nøstebarn sin er en av få luer mini ikke tar av; blanding av ull og silke, og veldig lett men varm. Til vinteren går vi for nøstebarn.

Vi har cubus, og vi kjøpte faktisk 78/80? Hun er str 62-68, og den passer overraskende godt. Tynn da;)

Jeg liker godt Joha sin. Den minste fra Pierre Robert er jo kjempestor!

Back
Topp