Bakteriell vaginose?

Kulenr3

Glad i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Noen som kan forklare symptomer?

Har de siste mnd hatt diffuse symptomer som kommer og går, etter en urinveisinfeksjon i vinter.

De siste urinprøvene har vært helt fine, men har tidvise problemer med svie, kløe, trykk nedentil og lukt av urin. Legen trodde siste time det kunne være sopp, så jeg tok da en vanlig canestenkur, uten at det hjalp.

Hadde også en spontanabort i uke 6, i februar.

Nå er jeg gravid på nytt, og redd det skal gå samme veien.

*måhanylegetime*

Her var symptomene kløe, og mye utflod med farge (gråhvit-ish), som lukta høgg. Kunne minne om en eim av fisketråler. :wtf: En tredagers kur fiksa det, og det er jaggu meg snart 4 år siden og jeg har ikke hatt plager siden. *bank i bordet*

Noen som kan forklare symptomer?

Har de siste mnd hatt diffuse symptomer som kommer og går, etter en urinveisinfeksjon i vinter.

De siste urinprøvene har vært helt fine, men har tidvise problemer med svie, kløe, trykk nedentil og lukt av urin. Legen trodde siste time det kunne være sopp, så jeg tok da en vanlig canestenkur, uten at det hjalp.

Hadde også en spontanabort i uke 6, i februar.

Nå er jeg gravid på nytt, og redd det skal gå samme veien.

*måhanylegetime*
Høres mest ut som sopp, kjøp doføucan. Canesten har 0 effekt på meg

Høres ut som sopp egentlig. Du lukter det veeeeeeldig godt om du har bakteriell vaginose :p det lukter helt ille

Høres ut som sopp egentlig. Du lukter det veeeeeeldig godt om du har bakteriell vaginose :p det lukter helt ille

Ja, da er det ikke det altså. Men begynte å lese at det kunne øke risikoen for spontanabort og tenkte den veien.

Jeg har hatt bakteriell vaginose en gang i mine yngre dager, og husker den lukten ja :nailbiting:

Prøve ny soppkur da kanskje, som ikke er canesten kanskje

Ja, da er det ikke det altså. Men begynte å lese at det kunne øke risikoen for spontanabort og tenkte den veien.

Jeg har hatt bakteriell vaginose en gang i mine yngre dager, og husker den lukten ja :nailbiting:

Prøve ny soppkur da kanskje, som ikke er canesten kanskje
Kan prøve en annen type ja, eventuelt ta en tur til legen igjen å spør om en soppkur oralt.
Jeg hadde inteeeeens sopp etter fødsel, og jeg måtte få orale piller for å bli kvitt det :p soppen hadde gått opp urinrøret, så vanlig krem og stikkpille kom ikke til. (Vet ikke om de orale pillene kan tas ved graviditet så spør legen).

Back
Topp