Bakteriell vaginose

Luluzulu

Blir kjent med forumet
Er i uke 6+5, og tror jeg har fått bakteriell vaginose. Har hatt det før, så kjenner symptomene. Skal til legen neste uke. Leser det kan øke risiko for sa. Videre er medik. behandling sterke saker, redd for å skade fosteret.. Noen som har erfaring med dette?

Jeg lurer på det samme. Fikk såvist dette nå,er 6+0. Hun sa det ikke var farlig,men at jeg ikke kunne få behandling før jeg var 14 uker.

Kan ikke svare på det, men kan jeg spørre hvilke symptomer man ofte får og hvrdan man får påvist det? Har man feks kløe, luktende utflod?

Kan ikke svare på det, men kan jeg spørre hvilke symptomer man ofte får og hvrdan man får påvist det? Har man feks kløe, luktende utflod?
Pleier ikke å klø, men hos meg var det litt mer utflod enn vanlig, ganske tynt, men det mest fremtredende er vel i grunnen lukta :confused: Legen jeg var hos sa at han ikke trengte å undersøke noe nærmere, for hvis jeg selv følte at det luktet veldig vondt/annerledes enn vanlig så hadde jeg nok rett ang. diagnose også :P Har jo ikke vært gravid med dette, så vet ikke om det er annerledes da.

Mange har ikke symptomer, og da behøver det oftest heller ikke behandles. Hos meg klart dårlig lukt, samt lett ømt, lett ømme lymfeknuter rundt skambeinet.

Jeg har ingen symptomer,men ringte å snakket med den forrige jordmoren min siden jeg ikke ble rolig,hun sa jeg bare skulle ta melkesyre stikkpiller og drikke masse Biola. Skal foresten til gu hver 14 dag for å sjekke lille bebis,så da skal også dette bli fulgt opp. Det er visst ikke farlig som jeg trodde!:)

Back
Topp