Bakteriell vaginose...

Minimoriz

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Tror jeg har vært så heldig å fått tilbake dette nå når jeg er gravid... :( Noen som vet om jeg kan ta dalacin vaginaltabletter mot dette i graviditeten? Er jo et sjenerende og litt pinlig problem å ha... :rolleyes:

Jeg fikk påvist bakteriell vaginose ved tidlig ul, jeg fikk resept på Zidoval vaginal gel. Var visst nok en liten risiko for spontanabort og tidlig fødsel dersom man ikke ble kvitt det.

Jeg fikk påvist bakteriell vaginose ved tidlig ul, jeg fikk resept på Zidoval vaginal gel. Var visst nok en liten risiko for spontanabort og tidlig fødsel dersom man ikke ble kvitt det.

Det er det jeg har hørt også... Skal snakke med jordmor om det når jeg skal dit neste gang. Må jo være noe som kan hjelpe!

Fikk du noe svar av jordmor? Hva sa hun eventuelt?

Takk som spør! Jeg gikk til legen siden jeg ikke skulle til jordmor før nå på mandag. :) Dalacin vaginaltabletter er det som er anbefalt under graviditet og er ikke skadelig. Nå er det en helt ny verden og føler meg fresh og fin igjen. :D

Takk som spør! Jeg gikk til legen siden jeg ikke skulle til jordmor før nå på mandag. :) Dalacin vaginaltabletter er det som er anbefalt under graviditet og er ikke skadelig. Nå er det en helt ny verden og føler meg fresh og fin igjen. :D

Så bra du fikk hjelp:happy:
Er den reseptfri?

Back
Topp