Bakt og stått på?

Har bakt masse forskjellige langpanne kaker, kanelsnurrer, pizzasnurrer, boller, hjemmelaga; fiskegrateng, lasagne, pai, ertersuppe med saltkjøtt, vårruller, kjøttkaker, pizzabunner, pizza/pasta saus, gryteretter og sikkert mye mer som jeg finner når jeg roter i frysen :D har fått brukt masse allerede. Kjempe deilig å ha det lettvint når får besøk med en liten baby i hus :)

Har et par bokser is i fryseren og kjeks i skapet. Og et par pakker muffins på 1-2-3. Det får holde. :)

Grove horn (16 stk):

50 g gjær
3,5 dl skummet melk
3 ss smeltet smør
1 ts salt
2 ss sukker
250 g grov sammalt hvete
250 g hvetemel

Jeg har også pleid å bruke samme oppskrift til å lage pizzasnurrer.
Lagde pizzasnurrer med denne oppskriften i dag! :) Kjempegode! OG vi fikk frøset ned litt også :) Win!

Jeg har også fryseren full av pizzasnurrer nå, så deilig!

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan bare si at jeg har fått god bruk for pizzasnurrene både under fødselen og på barsel (sambo måtte hjem og hente mer). På sykehuset er det jo bare middag kl. 13 og ellers er det bare brød, så fint å ha noe annet. Kunne ønske jeg hadde mer hjemmebakt i fryseren, men det er så liten plass! Har masse vom til bikkja der å:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Min snille mor og svigermor har fylt opp med middager og kaffemat til de som kommer på besøk, det er veldig deilig nå i starten med travel 2,5 åring og nyfødt i hus :)

Har laget banankake og sjokoladekake i langpanne, delt i passe stykker og fryst ned. Veldig enkelt når det kommer noen, tiner fort og er like saftig og go som nystekt :) Venninnegjengen sa de skulle komme og fylle opp med kaker og div bare lillegutt kom, så har tatt de på ordet og gidder ikke fikse så mye ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp