bakt kake til pappa

Trone skrev:
He he he! Blir vel godt mottatt den? :) 

satser på den.
mamma fikk noe lignende i fjor men det var motsatt kjønn og litt lengere ned på kroppen

Jeg personlig syns det er en smule harry å bake en slik kake til pappaen sin og til og med ha den i familieselskap...

Men kaka var jo eh fin den

Jeg hadde ikke synes det passet seg å lage en sånn kake til min far da, men meg om det.. Hadde forsåvidt ikke laget en naken mann til min mor heller, men.. Da tror jeg min familie hadde blitt flau liksom.. Men det er nå oss :)

Haha, stilig kake! Slik skal jeg jammen meg prøve å lage til kakemonsen som jeg bor sammen med! :D (for mine foreldre hadde fått hjerteinfarkt hadde de fått noe slikt :P)

Lodviss skrev:
Haha, stilig kake! Slik skal jeg jammen meg prøve å lage til kakemonsen som jeg bor sammen med! :D (for mine foreldre hadde fått hjerteinfarkt hadde de fått noe slikt :P)

Haha!!! Ja den var utrolig bra gjennomført! Om jeg noengang får meg type, så må jeg prøve meg på noe sånt ass. Selv om jeg hater å bake xD

~Mummimamma~ skrev:
Jeg personlig syns det er en smule harry å bake en slik kake til pappaen sin og til og med ha den i familieselskap...

Men kaka var jo eh fin den

Sign.

Flink du er!

Oi! Haha!

nemi.marselia skrev:
Godt vi er harry da, og lite snerpete familie. Kan fortelle dere pappa digget den.

Så vi som ikke baker nakne kropper til foreldrene våre er snerpete? Ok.. Da vet vi vet ;)

Lissyjane skrev:

nemi.marselia skrev:
Godt vi er harry da, og lite snerpete familie. Kan fortelle dere pappa digget den.

Så vi som ikke baker nakne kropper til foreldrene våre er snerpete? Ok.. Da vet vi vet ;)

Herrefred nærtagende i dag? Ikke sagt dere er det, sagt vi ikke er det

nemi.marselia skrev:

Lissyjane skrev:

nemi.marselia skrev:

Vet ikke hvem som virker mest nærtagende jeg da Beklager at jeg sa noe, skal ikke skje igjen

Synes den var kjempemorsomPappa hadde daua om han hadde fått en sånn kake

Herlig befriende at ikke alle er A4!

Kul kake, og sikkert en kul familie med bra humor!

Så flott at han likte den, alt annet betyr jo ingenting. :-)

Herlig befriende at ikke alle er A4!

Kul kake, og sikkert en kul familie med bra humor!

Så flott at han likte den, alt annet betyr jo ingenting. :-)

Lissyjane skrev:

nemi.marselia skrev:

Lissyjane skrev:

nemi.marselia skrev:

Vet ikke hvem som virker mest nærtagende jeg da Beklager at jeg sa noe, skal ikke skje igjen

Alt det går an å diskutere....

Back
Topp