bakt barbiekake*bilde*

stoltmortil4

Gift med forumet
er min første barbiekake,som jeg har bakt HELt på egen hånd uten noe form el lign.
blei litt på skakke og skeiv,men ble fornøyd fordet om.hehe håper bursdagsbarnet blir like fornøyd.ho blir 3år.

Kjempe flott!

synest den var fin selv om den var litt skeiv jeg [:)]

Kjempefin!!!

ORIGINAL: Zera

synest den var fin selv om den var litt skeiv jeg [:)]

ORIGINAL: CIlen

Så utrolig flink du er! Hvordan har du lagd den og hvor stor er den?

takk takk.
bakte en langpanne -sjokoladekake.skjærte ut en runding og stabla restena v kaka oppover.hadde smørkrem mellom lagene.
og den er like høy som en barbie;hadde ikke helt hjerte til å ødelegge barbien til jentungen her,for den hadde sikkert blitt lettere om barbien ikke hadde bein[8D]
så er det MMf over til kjole.

"Det er dama. Dama på mamma." sa Adam, og klappa meg på skuldra([:-])

Så da er den nok fin!![:D]

ORIGINAL: stoltmortil4
takk takk.
bakte en langpanne -sjokoladekake.skjærte ut en runding og stabla restena v kaka oppover.hadde smørkrem mellom lagene.
og den er like høy som en barbie;hadde ikke helt hjerte til å ødelegge barbien til jentungen her,for den hadde sikkert blitt lettere om barbien ikke hadde bein[8D]

Så bra det funka å gjøre det på den måten [:)]

ORIGINAL: merete_80

ORIGINAL: stoltmortil4
takk takk.

Så bra det funka å gjøre det på den måten [:)]

blei litt klabb og babb,men funket fint[:)]
takk for tips[:)]

Kjempefin!![:)] Men jeg har alltid lurt på hvordan man forsyner seg av sånne kaker, hehe[:D]

ORIGINAL: Tidligere medlem

Så flink du er. [:)]

[:D][:D]

ORIGINAL: LilleS

Kjempefin!![:)] Men jeg har alltid lurt på hvordan man forsyner seg av sånne kaker, hehe[:D]

hehe det gikk kjempe fint.var også spent på det skjønner du.vi begynte å skjære i kjolen bak,og etterhvert så veltet vi den og tok ut barbien.hehe gikk greit

ORIGINAL: jinta85

Kjempe flott!

sign

ORIGINAL: Tidligere medlem

Så flink du er. [:)]

Syntes den var kjempe fin jeg[:D]
Du er jo blitt litt av en reser på kakebaking[:D]
Og jenta di blir garantert fornøyd,hun kommer til å bli så gla atte[:D]

Fy søren så flott!!!

ORIGINAL: Masallah xxl

Syntes den var kjempe fin jeg[:D]
Du er jo blitt litt av en reser på kakebaking[:D]
Og jenta di blir garantert fornøyd,hun kommer til å bli så gla atte[:D]

hehe elsker å bake.men har jo inge form for utstyr,så merker det blir veldig klønete....men gøy er det!
denne var ikke til min jente,men til min halvsøster[:)]
og tusen takk for koselige kommentarer [:D]

Back
Topp