Baksmell?

Jeg fikk igjen, 1158kr, som jeg syns var lite da jeg er vant med å få over 10k, men men, mye bedre enn baksmell :-D

Nei, men var livredd for at mannen skulle få det i år pga veldig stor lønnsøkning. Det gikk heldigvis fint!

Aldri fått smell heldigvis. Men skuffende lite tilbake i år.

Nei, men for to år siden gikk halve av det jeg fikk tilbake til mannens baksmell heldigvis bare 2000,- men surt allikevel :p

Fikk 28000 et år, men var forberedt oga jeg jobbet i utlandet det året

Fikk 8000 ca i baksmell et år. Hadde jobbet mye overtid.

Fikk baksmell på 9000,- et år

Har fått på 400 kr og 600 kr når jeg hadde tabelltrekk. Gikk over til prosent og fått igjen endel hvert år etter det.

Fikk 20 000 i fjor, aner ikke i år enda. Er selvstendig i tillegg til full jobb. Så får ikke skatten før til høsten.

Fikk 12 000 i smell trur jeg det var for noen år siden. Jeg var forberedt på at det kom men ikke så mye. Hadde penger til å betale det ut med engang, men besteforeldrene mine betalte det etter eget ønske så jeg slapp..

Hadde jeg ikke fått for reisegodtgjørelse pluss fradrag på lån hadde det blitt baksmell. Regnskapsfører på jobb er en sau og hører ikke på hvor stort % trekk jeg ønsker.

Fikk 1100 i baksmell et år. Føler det er feil å kalle det en smell, da jeg omtrent gikk i 0, som er målet! :)

Har aldri fått baksmell, håper det holder seg slik

Back
Topp