Baksetespeil...

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Tja, da var det enda en ting jeg kom på at jeg trenger/vil ha :joyful: Baksetespeil...
Noen anbefalinger? Ser det er et hav av varianter... og noen er sikkert bedre/ lettere å feste/større enn andre.. Gutta mine satt aldri mot kjøreretningen, så det var aldri et tema den gangen:rolleyes:

Har ikke fått testet det vi har kjøpt enda, men kjøpte et firkanta et fra biltema, billig og virker hittil bra i hvertfall! :-) Kjøpte også setebeskytter der til å ha under bilstolen.

Selvfølgelig... Biltema har ja :) Takk.. Syns det er bedre med et sånt vanlig stort speil enn de «bamse-speilene.» De ser så små ut..

kjøpte vårt fra babycare med ledlys! veldig fornøyde så langt, følger med kontroll til å skru lys av og på ☺️ stort er det også!

Vi kjøpte det lille runde fra besafe... ville egentlig ha det fra biltema, men tok ikke sjansen på å kjøre inn til byen kun for det, og utsette oss for smitte ..

Vi har benbat oly til vår jente å kommer til å kjøpe det til lillebror å:happy: det var vår livredder da ho var mindre, det er med lys å lyd:D

Vi kjøpte et nokså stort speil fra besafe med lys som jeg tenker blir greit til høsten og vinteren :)

Back
Topp