Baksetespeil...

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Har to ting igjen på lista og det ene er baksetespeil. Noen tips til hvilket, hvorfor og fra hvor?:p

Vi har biltema sin, syns ikke det er noe galt med den :) men det var virkelig kjekt å ha når vi reiste hjem (da vi hadde ekstra lang vei :p) ellers har vi ikke vært ute å kjørt og testet det mer :)

Hahaha!!:p jeg hadde det og skygger til å ha i bilen igjen. Jeg har aldri shoppet så mye på nettet som jeg har gjort de siste ukene...gidder ikke å traske i butikkene:p
Har også handlet MYE på nettet de siste ukene: madrass, dyner, puter, sengtøy, lammeull, vaskemiddel til ullen, gulpekluter, filler, klær...you name it!! Og nå speil da ;) haha!!

Tusen takk for svar alle☺️
Har nå bestilt ett og får se om det fungerer. Gikk for det enkle, lille, runde som kan justeres. Eeegentlig var det like før jeg bestilte et kjempesøtt med bamse, men fant ut at ett som kan justeres kanskje var smartere:p

Jeg har kjøpt et speil med pandabamse fra Lilleprinsen :)

Lillegull har fått bilspeil i gave, og det er et med lyd og lys. BenBat oly active baby heter den.
image.png
Slik ser det ut, også fulgte det med en liten kontroll slik at man kan styre lyden og lysene fra framsete. Tror det kan bli nyttig da jeg nok ofte blir å dra på turer alene.

Vi har 1 fra før som kan justeres, og vi går for et nytt som kan justeres. Prøvde med bamsespeil som ikke kunne justeres, og et annet større speil som IKKE kunne justeres... de var ikke brukende.
Må ha et som kan justeres, men som ikke lett går ut av stilling i humper :D
Kan tenke meg og prøve det som er best i test på linken i denne tråden denne gang :) Er ikke 100% fornøyd med det vi har fra før kun ca 90-95% :)

Vi har 1 fra før som kan justeres, og vi går for et nytt som kan justeres. Prøvde med bamsespeil som ikke kunne justeres, og et annet større speil som IKKE kunne justeres... de var ikke brukende.
Må ha et som kan justeres, men som ikke lett går ut av stilling i humper :D
Kan tenke meg og prøve det som er best i test på linken i denne tråden denne gang :) Er ikke 100% fornøyd med det vi har fra før kun ca 90-95% :)
Er det jeg endte med å bestille, så får jeg seg hvordan det fungerer:)

Jeg har kjøpt en pakke fra BeSafe med setebeskyttelse, solskjerm, speil, skilt og beltesamler. Synes d speilet virker helt kurant:)
Vi har også dette - sitter i bilen på samme sted etter 3 år og skal tas i bruk igjen nå når lillesøster kommer. Har bare blitt hengende og ikke vært bruke særlig mye det siste året sånn ca.

Back
Topp