Har to ting igjen på lista og det ene er baksetespeil. Noen tips til hvilket, hvorfor og fra hvor?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha!!Oi, det var noe jeg hadde glemt....
Har også handlet MYE på nettet de siste ukene: madrass, dyner, puter, sengtøy, lammeull, vaskemiddel til ullen, gulpekluter, filler, klær...you name it!! Og nå speil daHahaha!!jeg hadde det og skygger til å ha i bilen igjen. Jeg har aldri shoppet så mye på nettet som jeg har gjort de siste ukene...gidder ikke å traske i butikkene
![]()
Er det justerbart? Rotere osv?Jeg har kjøpt et speil med pandabamse fra Lilleprinsen![]()
Har ikke fått studert så mye på det, men så ut til å kunne justere det opp og ned, men ikke sånn sirkulert. Her er de på Lilleprisnen: http://lilleprinsen.no/epages/Lille...lleprinsen/Products/454001/SubProducts/574992Er det justerbart? Rotere osv?![]()
Er det jeg endte med å bestille, så får jeg seg hvordan det fungererVi har 1 fra før som kan justeres, og vi går for et nytt som kan justeres. Prøvde med bamsespeil som ikke kunne justeres, og et annet større speil som IKKE kunne justeres... de var ikke brukende.
Må ha et som kan justeres, men som ikke lett går ut av stilling i humper
Kan tenke meg og prøve det som er best i test på linken i denne tråden denne gangEr ikke 100% fornøyd med det vi har fra før kun ca 90-95%
![]()
Var det jeg og så, så bestilte det i gårDet så veldig ok og ikke sprø pris heller![]()
Vi har også dette - sitter i bilen på samme sted etter 3 år og skal tas i bruk igjen nå når lillesøster kommer. Har bare blitt hengende og ikke vært bruke særlig mye det siste året sånn ca.Jeg har kjøpt en pakke fra BeSafe med setebeskyttelse, solskjerm, speil, skilt og beltesamler. Synes d speilet virker helt kurant![]()