Bakovervendte bilstoler og barnehageforeldre

Frk.Keller

Glad i forumet
Jeg kom til å tenke på det her en dag, det har vært snakk om at man ikke skjønner hvor alle BV-mødrene er, fordi alle foreldrene i barnehagen deres kjører med barna forovervendt osv. Skjønner dere hva jeg mener? [8D]

Så begynte jeg å tenke om jeg har sett det i vår barnehage, men samtlige foreldrene kjører faktisk bakovervendt [:D] Ihvertfall de jeg har sett, men tar meg ofte i å ta en ekstra titt i baksetet på grunn av diskusjonene her inne, og har enda tilgode å se en fremovervendt bilstol [:D]

Så kanskje alle BV-mødrene har barna sine i vår barnehage [8D][8D] [:D]

Det tror jeg, for det er ikke mange av de i barnehagen til mini... Der er det usikret, eller forovervendt på 90%...

KJEMPEBRA! Det er ikke tilfellet i vår barnehage, dessverre!

Galskap [X(]

ORIGINAL: Tanketrollet

Det tror jeg, for det er ikke mange av de i barnehagen til mini... Der er det usikret, eller forovervendt på 90%...

ORIGINAL: Rada

De er ikke i vår barnehage ihvertfall! her er det også greit for fedre å hente barna og slenge dem i forsetet, eller på motorsykkel!

ORIGINAL: *MamMathea*

flere som har 2-3 åringer på fanget i passasjersetet fremme i bhg her[:o]

Jeg bare.... SKJØNNER det ikke [:-][:-][:-][:-][:-]

ikke vår heller, elr den sambo jobber i[&o]

Tror jeg har sett ett foreldrepar som har bakovervendt sete til barnet sitt. Resten av de har forovervendt (hvertfall de jeg har sett). Har sett en som hadde begge barna oppå hverandre i forsetet også!!! Ble ganske sjokkert!

ikke vår heller... mer som at de ble overraska da de oppdaga at snuppa satt den veien til hun var HELE 4 år[>:]

Back
Topp