Bakovervendt trille/sportsvogn

LillebollenJanuar

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Eg er på jakt etter ei grei vogn der eg kan ha lille i mot meg medan vi triller. Kjem nok til å kjøpe city elite til neste år men vil ha noko som eg kan bruke i sommar og utover hausten. Mini er 4,5 mnd no.
Skal ikkje koste over 3000,-

Ser inne på jollyroom at dei har feks beemoo urban air (?) til 1700,- nokon med erfaringar på dei vognene?

Eg er på jakt etter ei grei vogn der eg kan ha lille i mot meg medan vi triller. Kjem nok til å kjøpe city elite til neste år men vil ha noko som eg kan bruke i sommar og utover hausten. Mini er 4,5 mnd no.
Skal ikkje koste over 3000,-

Ser inne på jollyroom at dei har feks beemoo urban air (?) til 1700,- nokon med erfaringar på dei vognene?
Venninna mi har den å hun sier den er grusom å trille. Anbefaler deg å sjekke finn.no Britax smile, kjempe god å trille med vendbar sittedel

Babyjogger har også vogner du kan ha mot deg, så slipper du kjøpe en nå og en ny til neste år. Babyjogger Lux tror jeg den ene heter. Godt mulig de har flere også med vendbar sittedel

Ok, takk for info... tenker at det ikkje er verdas beste vogn iom dei sell den så billig ;) så litt for godt til å vere sant. Så då styrer vi unna den!

North 13,5 maxi (eller noko slikt) da?
Erfaringar med den?

Britax smile sine hjul ser ikkje god ut å trille på grusveier? Ikkje prøvd den før altså men ser slik ut på bilda?

Back
Topp