Sorry for tmi
Jeg har kjent på tappen de siste syklusene for å kjenne etter hvordan den er plassert osv. I dag kjente jeg noe jeg aldri har kjent før
Vanligvis er den der rett opp, enten lav eller høy. Men i dag gikk likksom fingern litt bakover? Den var lavt plassert men vanskelig å nå siden deg gikk litt bakover. Aldri kjent det før å prøvd Google litt uten helt å finne rett beskrivelse
så dere som kjenner på tappen, kan detter være bakover?

Jeg har kjent på tappen de siste syklusene for å kjenne etter hvordan den er plassert osv. I dag kjente jeg noe jeg aldri har kjent før
Vanligvis er den der rett opp, enten lav eller høy. Men i dag gikk likksom fingern litt bakover? Den var lavt plassert men vanskelig å nå siden deg gikk litt bakover. Aldri kjent det før å prøvd Google litt uten helt å finne rett beskrivelse
så dere som kjenner på tappen, kan detter være bakover?
Men, denne gangen opplevde jeg også at det føltes ut som den var bakover, eller lå motsatt vei - litt som du beskriver.. og jeg er tidlig gravid nå! Håper det er et godt tegn for deg også! Har sluttet å tafse der nå, tar ikke sjansen, men den har vært både høyt og lavt nå etter EL, men altså litt annerledes.
Gravid og livredd ❤