Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men kan få mage litt senereTror Gyn kommenterte en gang at jeg hadde det..
Har det noe å si for svangerskap eller fødsel... ?
ahh visste jeg ikkeNei, men kan få mage litt senere
Siden du sier forrige svangerskap.. Endre det seg?Jeg hadde det forrige svangerskap. Jeg fikk mage rundt uke 17 har ingenting å si for fødsel, helt ufarlig
Om jeg har hatt det i andre svangerskap også tenker du? Jeg er gravid nå med nummer to og skal på første ultralyd i dag. Så da får jeg nok vite det! skal oppdatere her jeg men tror ikke det er sånn at man trenger å ha det flere gangerSiden du sier forrige svangerskap.. Endre det seg?
Ahh.. jøss.. ja jeg var heller ikke klar over det før jeg var å tok celleprøve for en stund siden.. Tenkte ikke noe mere over det før jeg ble gravid nå..Jeg har også bakovervendt livmor. Var ikke klar over det før legen sa det på tul i forrige svangerskap. Jeg tror den retter seg opp rundt uke 12, men faller tilbake når kidden er ute. Det har hvertfall min gjort i følge jordmor når jeg tok celleprøve etter fødsel.
Jeg hadde ganske liten mage og den kom sent. I uke 30 kunne jeg uten problemer skjule graviditeten, og husker når jeg var på fødselskurs at jeg følte meg veldig «liten» over magen ift de andre som var der.
Fødselen var helt fantastisk! Jeg hadde kun smerter i ryggen og kjente knapt at jeg hadde født rett etterpå. Mini ble født kl 02, kl 03 var jeg ferdig dusjet, spise og påkledd og klar til å gå over på hotellet, så det sier vel sitt om formen etter fødsel
Eneste ulempen jeg vet om er at hjertelyden kan være betydelig vanskeligere å finne med doppler, så det kan skape unødig stress om det skulle skje.