Bakovervendt livmor

stinemor89

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Flere med bakovervendt livmor ? Vil magen komme seinere fram enn de som ikke har bakovervendt livmor ?

Jeg har bakovervendt livmor og fikk en liten kul i uke 11/12 forrige gang, og den ble kjempestor! Eneste "problemet" jeg støtte på var at jordmora ikke klarte å måle babyen skikkelig på oul, å ikke se kjønn fordi han lå langt bak. Men da fikk vi jo en ny ul et par uker senere :D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg har vist. Fikk tidlig mage og ble enorm!!!

Veldig forskjellig fra person til person, på meg så så man så vidt at jeg var gravid frem til 6. mnd, men så kom magen etter hvert :)

jeg har delt livmor tillegg, og prinsessa veide 2950 og var 50 lang når hun kom.

Hvordan får dere vite at livmoren er slik? Har ikke fått beskjed om noe slikt jeg..

Jeg fikk beskjed da jeg tok livmorhalsprøve i vår at jeg har det. Jeg er kjempe oppblåst allerede, sånn at jeg sliter med å skjule magen når jeg kler meg. Har aldri hørt at det har noe å si for svangerskapet? (ikke spurt heller)

Hvordan får dere vite at livmoren er slik? Har ikke fått beskjed om noe slikt jeg..

Jeg fikk vite det på oul, da jordmor ikke fikk målt baby skikkelig fordi han lå så langt bak mot ryggen, da sa hun det var grunnet bakovervendt livmor;)

Jeg fikk beskjed da jeg tok livmorhalsprøve i vår at jeg har det. Jeg er kjempe oppblåst allerede, sånn at jeg sliter med å skjule magen når jeg kler meg. Har aldri hørt at det har noe å si for svangerskapet? (ikke spurt heller)

Det har ikke noe å si for hverken svangerskap eller fødsel fikk jeg beskjed om. Jeg hadde et lett svangerskap og en lett og rask fødsel :)

Jeg har ekstremt bakevervendt livmor, men skal ikke ha noe å si bortsett fra at magen kan komme senere :-)

Fikk ganske svær mage med førstemann. La på meg 25 kg de første månedene og han var 4200 og 53 :p men visste ikke at jeg hadde bakovervendt livmor før etter fødsel da jeg var til gynekolog. Har så lyst på gravid mage, håper den kommer tidlig :p

Jeg har visstnok bakovervendt livmor, og magen min kom tidlig frem forgie gang. Og den ble gigantisk stor :) men den hadde visst rettet under svangerskapet sa legen, men vet ikke om det min var når jeg var gravid?

Syns det er rart at det aldri ble nevt når jeg var gravid, enda jeg var til ekstra UL og i hele tatt; det er jo sånn de bruker å si har jeg skjønt. Nesten så jeg lurer på om dedn har blitt sånn etter fødselen...alt mulig dritt som skjedde med meg etter fødselen så...tette eggleder bl.a. I alle fall så har alle gyn jeg har vært borti i år, sagt til meg at den er bakovervendt. Ble litt paff, for jeg er sinnsykt svairygga, og tenkte derfor at det ikke er plass til noe bakover :):):)

Back
Topp