Bakovervendt livmor..

L

Luthien05

Guest
lurte på om det er noen andre her med bakovervendt livmor?
Var hos gynekolog i dag, og han sa at den måtte reise seg i løpet av denne uken.. skal tilbake på mandag og se om det har skjedd. Noen som vet hva de må gjøre hvis den ikke gjør det? han snakket noe om at da må den heises... uæææh...?? men alt er sikkert i orden om ei uke, bare lurer, jeg.
 
jeg har også bakovervendt...
men legen sa ingenting om at den må heises[&:]
 
Hva vil dette si???
Aldri hørt om det før.
 
Jeg fikk beskjed før jeg fikk min første datter at jeg hadde bakoverliggende livmor. Etter at jeg fødte henne gikk jeg noen år med smerter i underlivet og fikk da operert livmoren opp. Operasjonen var enkel og det var en lapraskopioperasjon. Etter å ha født barn nr. 3 har jeg fortsatt livmoren på plass. Operasjon er ikke alltid løsningen men har man store smerter er det vel ikke til å unngå. [:)]
 
Jeg har oxo bakovervendt livmor, det er like vanlig som at noen har blå øyne mens andre har brune, sa legen til meg!
 
Han sa at det kunne forklare noe av ryggvondtet jeg opplever til vanlig (når jeg ikke er gravid). Den lå visst sånn at hvis den ikke heiser seg nå kommer urinrøret i klem. Er ikke redd for akkurat dette her, men rare greier da. [8|] venter på mandag og beskjed om hva som må gjøres eller om det ikke må gjøres noe. Han sa også at det var meget sjelden de måtte gjøre noe, men ville sjekke det opp likevel, siden den var sånn som den var..
 
Back
Topp