Bakovervendt livmor + vaginal fødsel? Erfaringer?

Nysgjerrig skeptiker

Forelsket i forumet
Jeg har ei snuppe på 11mnd som kom via keisersnitt. Tenker tanken på å prøve vaginalt med baby2, men fikk i dag vite at jeg har bakovervendt livmor.

Har noen erfaring med vaginal fødsel med bakovervendt livmor? Og har livmoren forblitt lik etter fødsel? (Har hørt den kan rette seg ut).

:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Har bakovervendt livmor og har født 3 barn vaginalt :) Fortsatt bakovervendt livmor.

Min mor har det (jeg også) og har født 9 barn.

Sniker fra februar. Jeg har bakovervendt og født 1 barn tidligere, det skal ikke ha noe å si for svangerskap/fødsel fikk jeg beskjed om hvertfall

Sniker fra februar. Jeg har bakovervendt og født 1 barn tidligere, det skal ikke ha noe å si for svangerskap/fødsel fikk jeg beskjed om hvertfall
Ja, stemmer. Etter uke 12 kommer jo livmoren vanligvis opp og litt mer fram. Vanligvis går den tilbake etter fødsel.

Jeg har ei snuppe på 11mnd som kom via keisersnitt. Tenker tanken på å prøve vaginalt med baby2, men fikk i dag vite at jeg har bakovervendt livmor.

Har noen erfaring med vaginal fødsel med bakovervendt livmor? Og har livmoren forblitt lik etter fødsel? (Har hørt den kan rette seg ut).

:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Det har ikke noe å si :)
Den vil ikke være bakovervendt når man er høygravid. Har bakovervendt livmor og har født vaginalt i hodeleie og seteleie. Fikk beskjed om bakovervendt livmor mellom de to svanger skapene. Vet ikke hvordan det ligger an pt

Jeg har det født 3 barn vaginalt

Født 2 med bakovervendt tror jeg. Altså, jeg visste ikke at den kunne endre seg før jeg leste denne tråden!

Back
Topp