Bakovervendt livmor og mage

Ellie ♡

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Prøvde å google litt. Men er det sånn at det ofte tar lenger tid før magen vises ordentlig når man har bakovervendt livmor? Jeg har jo ikke mage i det hele tatt og jeg kan absolutt ikke kalles godt trent sånn kroppsmessig (helt normal smålubben liksom :P)

Begynner å bli så lei av å høre at jeg ikke ser gravid ut, er du sikker på at du har fått riktig termin osv?

Prøver å si at jeg bare er glad for å slippe mage enn så lenge. .. Men mange bare fnyser av det.. Fader altså! :P

Har også bakovervendt livmor. Magen kom tidlig med nr 1 og nr 2. Så det er nok ikke derfor magen lar vente på seg ;) Er forsåvidt 177 cm høy å noen kg for mye. 23+1 å magen strutter :D Plutselig er den der ;)

Når fikk du mage de tidligere svangerskapene da? :)
Med nr 1 husker jeg ikke en gang, men det var ganske sent, var på sånn fødselkurs rundt 25 eller 26 uker og ingen mage.
Med nr 2 kom magen i uke 27/28 tror jeg! Har iallfall et bilde fra rundt uke 30 og der har jeg litt mage.

Med nr 1 husker jeg ikke en gang, men det var ganske sent, var på sånn fødselkurs rundt 25 eller 26 uker og ingen mage.
Med nr 2 kom magen i uke 27/28 tror jeg! Har iallfall et bilde fra rundt uke 30 og der har jeg litt mage.
Åja! Så det har vært omtrent like seint alle gangene. Kanskje du har noen ekstreme magemuskler som holder igjen? :p ;)

Jeg fant ut på min første oul at jeg hadde bakovervendt livmor og jordmor sa at jeg kom til å få mage seint pga dette. Denne gangen har magen så vidt begynt å komme nå, er 20 +5. Men sist gang da jeg først fikk mage så ble det kjempe stor veldig fort :)

Jeg ser på bilder av høygravide som ser ut som de er like brede som de er lange og håper at jeg aldri blir så stor. Har flere venninner som er relativt høye og de fikk mage sent og heller ikke slik sprengmage som ser ut som man glemte å føde for noen måneder siden :-) Jeg håper på mindre mage så om du får mage sent så er du vel heldig og kommer lett unna når du er høygravid. Er du høy da slik at det har noe å si?

Ei venninde av meg kunne trekke inn magen frem til over uke 30 og få flat mage. Legen sa hun hadde lang rygg så ungen hadde god plass og derfor liten mage:-)

Back
Topp