bakovervendt livmor.. noen andre som har d??

PS.I Love You

Gift med forumet
har dere hatt prøverørs forsøk enda?? åssen gikk det?? er det mere vanskelig??
jeg har vist d. aner ikke hvordan man egentlig får d. men har d hvertfall[8|]

Fikk beskjed om at jeg har det etter at jeg hadde en lap. Skal visstnok ikke ha noe å si. Ikke bekymre deg over dette, det er nok av annet å bekymre seg over[;)][8D]

jeg fikk beskjed om at jeg hadde det når jeg var ung, nå i ettertid har ingen saggt noe om det, så endten har den snudd seg selv eller så har det bare ikke noe og si.

hehe[8D] bekymrer meg egentlig ikke siden legen ikke sa noe mere om det.. men bare lurte på om vi var flere her inne med samme stillinga på livmora[;)] så slapp jeg å føle meg så spessiell alene[8D]

ORIGINAL: Ivara

Jeg har det, det er ikke så uvanlig selv om majoriteten jo har fremoverbøyd da.
I forhold til prøverør har det ikke noe å si, men det kan gjøre det litt vanskeligere å bli gravid på egen hånd.

Sniker fra FS, jeg. Jeg har det og gyn'oen min sa da jeg var på innvendig ul, at det ikke skulle ha noe å si.. [8|] Har det det, altså?

ORIGINAL: TrineBallerine

Jeg har det, det er ikke så uvanlig selv om majoriteten jo har fremoverbøyd da.
I forhold til prøverør har det ikke noe å si, men det kan gjøre det litt vanskeligere å bli gravid på egen hånd.

Sniker fra FS, jeg. Jeg har det og gyn'oen min sa da jeg var på innvendig ul, at det ikke skulle ha noe å si.. [8|] Har det det, altså?

Ettersom jeg har skjønt KAN det ha noe å si ettersom livmortappen da er litt mindre "tilgjengelig". Det skal visst være et tips at mannen er bak når man har sex ettersom det letter veien for svømmerne.

ah.. Eneste gyno'en sa var at vi mått være forsiktig dersom jeg hadde beina opp, da kunne det gjøre vondt. Men takk, skal huske på det til neste gang [:)]

Hva man ikke lærer her inne på BV, altså! [:D]

Jeg har også bakovervendt livmor og legen min sa til meg at den eneste forskjellen er, som skrevet over, at magen tar lengre tid før den blir stor. Barnet vokser liksom innover så magen viser ikke før barnet er litt større. Jeg har lett klart å skjule at jeg har vært gravid til 5. mnd. Ikke at det er bare positivt. Man vil jo at alle skal se det...

Back
Topp