Bakovervendt galleri!

Tutta89

Forelsket i forumet
Ser andre forum har laget eget bakovervendt galleri og savner det her.. Veldig kjekt for folk å se hvor store barn det er plass til i setene og ikke minst hvilke biler de står i!:-)

Her er vertfall min gutt på 2 år og 3 mnd i maxway! Bilen er en opel zafira:-) (kan også nevne at han vokste fra sin besafe izi combi x3 nettop så byttet til dette setet) :-) Prøvde også søskenbarnet hans i setet som nå fuller 5 år, og det gikk helt fint :D

Huff ja nå ser jeg at jeg har laget krøll på beltet også som er fyfy.. Og alt som ligger løst baki er kosefillene hans :-D

(la denne ut på barneutstyr først, men fikk tips om å legge den her inne isteden) :-)

Får ikke til å legge ut bilde.. Men synes alle bør gjøre det :D Vise at de som vil, får det til ;)

Jeg sliter med å legge inn bilde, men jeg hadde faktisk et graco duo logic i en volkswagen up, og hadde kjempe plass fremme.

http://i261.photobucket.com/albums/ii61/TrineLouise/IMG_7161r.jpg

Her sitter han i et besafe combi x1, han er vel ca 1,5. Vi byttet ut dette setet da han var 2 fordi jeg så at han ikke kom til å få plass i stolen (bredde og høyde) helt til han var 4. Byttet til det under her :) Bilen er en passat stv 01modell.

Her sitter han bakover i  britax multitech, i en passat stv '01 modell. Han satt sånn til han var 4.

Her står det et britax multitech innerst (bakovervendt), i midten et britax kidplus og nærmest et akta graco logico s hp. Bilen er en nissan qashqai+2 '11 modell.

Back
Topp