Bakovervendt bilstol som er enkel å montere..?

Traxzara

Forelsket i forumet
I og med at vi ikke har vår egen bil, trenger vi en bakovervendt bilstol som er relativ enkel å montere. UTEN at det går ut over sikkerheten... Finnes dette? Vil at det skal være enkelt å montere sånn at det ikke blir feilmontert, i og med at det blir tatt inn og ut av biler.. (sitter ofte på med familie etc, så tror ikke vi kan klare oss uten bilstol heller).

Noen jeg kjenner snakket om et sete som heter britax toway elite. Noen med erfaringer fra dette?

Har også lest om britax multitech og et acta grako sete jeg ikke kommer på hva heter i farten... Er det noen som har tips og råd til oss?? Som kanskje vet om noen gode, bakovervendte bilstoler som er forholdsvis enkle å montere?

Ingen som har noen tips?

Vi har kjøpt britax two -way-elite til foreldrene mines bil.. Har ikke montert den enda, men grunnen til at vi kjøpte den er at den visstnok skal være enkel å montere og tar liten plass, ganske billig og ikke minst kommet bra ut i tester[:)] Det som ser litt dumt ut er at det ikke er så mye støtte rundt hodet når babyen skal sove, men man kan visst kjøpe nakkestøtte utenom..

Så raskt gjennom bruksanvisningen her en dag og syns det så komplisert ut, men er sikkert ikke så ille som det ser ut til[8D] Ser mange anbefaler den på generelt for de som skal ha den inn og ut av bil

Tusen takk for svar :) Ja heller litt mot den altså.. Blir jo sikkert ikke så mye soving i bil for vår del, siden vi ikke kjører så langt om gangen liksom.. Også sover han veldig lite i bil eller vogn uansett, for mye å se på :) Vet du om hvor man kan lese tester?

ER jo veldig greit, hvis vi kan kjøpe det sete. Er jo faktisk ikke så veldig dyrt heller!

Vi har acta graco cosmic comfort . Det er veldig lett å montere og det følger med nakkepute også, som man kan ta av når de blir større. Jeg er veldig fornøyd med det i hvartfall[:)]

kjøpte britax hi-way i dag på barnashus, suuuuuper enkel å montere:)

Back
Topp