I og med at vi ikke har vår egen bil, trenger vi en bakovervendt bilstol som er relativ enkel å montere. UTEN at det går ut over sikkerheten... Finnes dette? Vil at det skal være enkelt å montere sånn at det ikke blir feilmontert, i og med at det blir tatt inn og ut av biler.. (sitter ofte på med familie etc, så tror ikke vi kan klare oss uten bilstol heller).
Noen jeg kjenner snakket om et sete som heter britax toway elite. Noen med erfaringer fra dette?
Har også lest om britax multitech og et acta grako sete jeg ikke kommer på hva heter i farten... Er det noen som har tips og råd til oss?? Som kanskje vet om noen gode, bakovervendte bilstoler som er forholdsvis enkle å montere?
Noen jeg kjenner snakket om et sete som heter britax toway elite. Noen med erfaringer fra dette?
Har også lest om britax multitech og et acta grako sete jeg ikke kommer på hva heter i farten... Er det noen som har tips og råd til oss?? Som kanskje vet om noen gode, bakovervendte bilstoler som er forholdsvis enkle å montere?