bakovervendt barn på snart2

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
vi har det i bilen vår..men svigermor har fått ny bil, og hun har snudd setet nå, mener jeg, er ikke helt sikker...skjønner jo at hun ikke vil ha sko oppover seteryggen i den HELT nye bilen sin..så derfor skal jeg ikke pålegge henne det.. men finnes det setebeskyttelse? slik at en beskytter seteryggen? slik at jenta mi fortsatt kan sitte bakovervendt når hun skal på tur med sin bestemor?

JA, det finnes flotte setebeskyttere.. Men har ikke link i farten desverre.. Er bare å google..

hvorfor ikke bare ta av skoene?

Kjøpte sånn beskytter som både beskytter setet mot avtrykk etter bilsetet og seteryggen.. Kostet vel nesten 500 kr, men verdt[:)]

de har på www.barnashus.no mener de koster 499. vi har ihvertfall sånn

biltema har[:)]

ja, man kan da også legge teppe eller liknende sånn at det ikke blie mye `søl`for bestemor....synes hun skal respektere at dere har barnet den veien dere mener det er riktig!!
tryggheten først og fremst!!

ORIGINAL: nancy drew

biltema har[:)]

den koster 169 kr. kjempefornøyd med den

Foreldrene mine har brukt ett fleecepledd til 35 kr som de bare har klippet hull i. [:D]

Jo, man får tak i setebeskyttere.

Men som andre nevner her, er det ofte like greit (og minst like behagelig for barnet) og bare ta av skoene.
Og evt ta på litt tykke sokker el, dersom det er kaldt

Svigers bruker et teppe.

jeg kjøpte setebeskyttelse på ellos for noen år siden

Det finnes setebeskyttelse ja.
Men du kan jo bare ta av skoene og for hver gang dere kjører, det gjør vi på 3 åringen vår.

Setebeskyttere får du kjøpt på barneutstyrsbutikker, BilTema og lignende. Tror til og med Europris har.[:)]

http://www.barneshoppen.no/index.php?main_page=product_info&cPath=75&products_id=683&zenid=d2c29d8c214866c03cdde8c805f69f23

De har flere typer [:D]

jepp, vi har to stk[:D] selges i alle barneutstyrsbutikker og bilbutikker

det finnes sånne billige setebeskyttelser nesten i alle utstyrsforretninger og f.eks biltema og lignende

tusen takk for alle svar [:)]

jeg tror det er best med en setebeskyttelse..skal kjøpe et til henne og få sambo til å hjelpe henne å snu stolen..

vi har en fra barnashus, den er 2 delt og ubrukelig for gutten bare sparker den bort, det alt for lett og flytte på den. Er på utkikk etter ny. I mellomtiden tar vi av skoene. det gjør vi uansett på vinteren eller om det vått ute. men ja jeg er lat og foretrekker setebeskytter[8D]

trenger jo ikke setebeskytter! ta et teppe eller et håndkle på setet. så slepper en å bruke penger på en setebeskytter....

Back
Topp