Bakoverliggende livmor

Lush

Forelsket i forumet
Andre her med bakoverliggende livmor?
Som har barn fra før, evt er lengre på vei enn meg..

Når kjente dere liv første gang, og når begynte dere å få mage?

Med en MA og en EXU bak meg er jeg ekstremt urolig denne gangen, og med så lite symptomer og flat mage, syns jeg tiden til ordinær UL føles som en evighet.

Var enormt kvalm frem til uke 13-14, men har hatt lite/ingen symptomer (utenom neseblod) de siste 1-2 ukene.

mi ligg vesstnok bak denna gangen... hadde den foran sist, å da kjente æ vældi lite gjennom heile svangerskape (fødte i uke 33) nu har æ kjent spark tiliar, å e stor som en kval allerede, men dæm sei d e vældi individuellt... e jo ikkje længe sia mett forrige svangerskap, så æ følte magen kom sån poff vældi tili, men sist tok d  længer tid... har vært mye kvalm fram tel uke 13-14 denna gangen, å e fortsatt vældi mykkje trøtt, men d gir sæ jo gjerne d mæste etterkvært ;) æ e i uka 20 nu...

jeg har, visste ikke om dette sist svangerskap. jeg kjente liv i uke 22-23 sist og uke uke 14 nå.....,.tror ikke du skal tenke så mye på at du ikke kjenner liv......

tangsprellen skrev:
mi ligg vesstnok bak denna gangen... hadde den foran sist, å da kjente æ vældi lite gjennom heile svangerskape (fødte i uke 33) nu har æ kjent spark tiliar, å e stor som en kval allerede, men dæm sei d e vældi individuellt... e jo ikkje længe sia mett forrige svangerskap, så æ følte magen kom sån poff vældi tili, men sist tok d  længer tid... har vært mye kvalm fram tel uke 13-14 denna gangen, å e fortsatt vældi mykkje trøtt, men d gir sæ jo gjerne d mæste etterkvært ;) æ e i uka 20 nu...

er ikke bakoverlent livmor noe man har eller ikke har? altså, den ligger bakover til vanlig.......?

Joda, det er en konstant tilstand. Det er også å regne med at magen ser flatere ut når livmor ligger bakover, min er fremoverliggende, og jeg fikk mage veldig fort :)

Om det har noe med om man kjenner liv tidlig eller ei, vet jeg ikke :/

BlackBeauty skrev:
er ikke bakoverlent livmor noe man har eller ikke har? altså, den ligger bakover til vanlig.......?

Fucoc skrev:
Joda, det er en konstant tilstand. Det er også å regne med at magen ser flatere ut når livmor ligger bakover, min er fremoverliggende, og jeg fikk mage veldig fort :)

Om det har noe med om man kjenner liv tidlig eller ei, vet jeg ikke :/

BlackBeauty skrev:

det jeg trodde, jeg fikk mage seint sist, men tidligere nå...merket når livmoren "poppet" frem.

BlackBeauty skrev:
jeg har, visste ikke om dette sist svangerskap. jeg kjente liv i uke 22-23 sist og uke uke 14 nå.....,.tror ikke du skal tenke så mye på at du ikke kjenner liv......

Takk for svar, det hjalp å høre! :D

Jeg har det. Sist fikk jeg litt seint gravidemage og ble aldri sånn kjempestor.
Denne gangen kom magen litt før og jeg føler meg større en sist på denne tiden. Så trooor egentlig ikke det har så mye å si, tror heller det har med hvor mange ganger man har gått gravid før. Første gang kjente jeg liv inni rundt uke 19-20, utenpå rundt uke 22. Føler det går mot cirka samme denne gangen :)

Back
Topp