Bakoverlent livmor....

Badeand1984

Flørter med forumet
Har et spørsmål. Da jeg var på ultralyd fikk jeg vite at jeg har veldig bakoverlent livmor. Er det noe negativt/ulemper med dette? Bare lurer....

Må bare tilføye at det tok en stund før gynekologen fant den under den gynekologiske undersøkelsen. Hun sleit veldig, og begynte å bli litt fortvila... 

hei :)
jeg har også bakovervendt livmor. ikke noe ulemper med det, eneste er at du kan få noe mere smerter når den begynner og tippe forrover i uke 12+ :) og at livmor tappen kan være vanskelig og finne på en gu. Jeg ble også veldig nervøs av det men er over 20 % av alle kvinner som har det, og alle føder og har et normalt svangerskap :) ihvertfall det legen sa til meg.

Hallo :-)

Eg har også bakovervendt livmor =) Er ingen ulemper.. ikkje når du alt har blitt gravid;)
Det kan vere litt vanskeligare å bli gravid. og dersom du er plaga med kraftige menssmerter og store blødningar under mens skyldast dette mest sannsynleg din bakovervendte livmor!:)

Har eit svangerskap bak meg, og eg hadde eit veldig greit svangerskap :) Og fødselen var  upåklagelig;)
Det fører ikkje til nokon form for komplikasjonar under svangerskapet, så du kan slappe heilt av;)

Back
Topp