Baking

Chocolate girl

Elsker forumet
Åååå, har bare lyst til å bake kaker hele dagen jeg! Har funnet noen oppskrifter jeg har lyst til å prøve ut, men kan kan jo ikke bake kaker hele tiden [8|] Kjenner ikke mange nok som kan komme på besøk hele tiden og spise de opp.. Når jeg jobbet kunne jeg jo alltid ta med kaka på jobb. Hmmm, kan jo sende de med sambo da... hmm, da kan jeg jo lage noen da.. Men så er det snuppa da, kan jo ikke lage kaker da jeg må passe veldig på, for brått så må jo hun ha oppmerksomhet..

Ååå, har lyst på bakeferie [:D] Må ihvertfall fylle opp frysern med Sikon sine boller på lørdagen ihvertfall..

jeg og har fått en sånn merkelig bakeånd i det siste :P baker gjerne 5 ganger i uka!

Ja, det er gøy å bake. Gledjer meg til å bake til dåpen. Skal prøvebake en kake her som vi skal ha i dåpen. Den regner jeg med at jeg sender med samboren til hans jobb slik at de får spist den opp. Det er jo ikke så god kombinasjon med baking og at man skal prøve å gå ned de kilona som fortsatt sitter på magen etter gradiviteten.

ååååh måtte jeg gå inn her da. Har og lyst og bake og spise MASSE boller, kaker og annet nam!!! MEN skal bli sunn og gå ned i vekt. ARG.
Hvorfor kan man ikke gå ned i vekt med boller, kaker, snop og brus da??? HVORFOOOOOR???

ORIGINAL: MarcusMamma

ååååh måtte jeg gå inn her da. Har og lyst og bake og spise MASSE boller, kaker og annet nam!!! MEN skal bli sunn og gå ned i vekt. ARG.
Hvorfor kan man ikke gå ned i vekt med boller, kaker, snop og brus da??? HVORFOOOOOR???

Ja, visst er det irriterende. Knekkebrød, grønsaker og andre sunne ting frister ikke like mye når man må. Kommer vel at at man tenker mer på det når man ikke får lov og siden hjernen ikke klarer å oppfatte "ikke", så får man vel ektra lyst på det.

Var så heldig at kg forsvant første døgnet etter fødsel jeg da :) Men er noe magegreier som jeg hadde fra før som jeg gjerne skulle ha strammet littegranne opp.
hehe, hadde nesten litt lyst til å ha dåp bare for å lage masse fiiine kaker jeg da [8|] men fant ut at det ble litt teit å ha dåp bare fordi jeg hadde lyst til å lage kaker så dropper dåp her... Men fyller 30 til sommern og DA skal det bakes!

Hmm, Icebaby jeg får lage noe kake vi kan ha med på trilletur en dag det er fint vær, kan ta en pause i en park eller noe [:D]

Back
Topp