Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Åhhh, høres kjempe godt ut. Har ikke ork selv. Men lurer på om jeg skal prøve å få bakt ut bolleposene jeg kjøpte her om dagen. Får heller kjøpe inn mengder med kjeks o.l til gjester etter fødselen.
Kommer til å steke kyllinglår og fryse dem ned og servere det med salat når tiden kommer også[:)]
Åhhh, høres kjempe godt ut. Har ikke ork selv. Men lurer på om jeg skal prøve å få bakt ut bolleposene jeg kjøpte her om dagen. Får heller kjøpe inn mengder med kjeks o.l til gjester etter fødselen.
Kommer til å steke kyllinglår og fryse dem ned og servere det med salat når tiden kommer også[:)]
de va gode,nam.men må ha de i frysern fort når de er kalde sånn at ikke jeg spiser de opp med en gang:D,sendte med sambo en da hadleliste till bolledeig og anna kaker...så a er det bare å bake 2 sjokoladekaker så skal jeg ikke klage,men ikke i dag får nå....e ikke ryggen ikke er noe serlig resten av dagen da.auauua