baking

mamma til 2snupper

Glad i forumet
vet at det er en ting som går i gjenn,men nå har jeg baka kannelbolla og skole brød,muffins.har æ meire da tru huske ikke joh rullekake

Åhhh, høres kjempe godt ut. Har ikke ork selv. Men lurer på om jeg skal prøve å få bakt ut bolleposene jeg kjøpte her om dagen. Får heller kjøpe inn mengder med kjeks o.l til gjester etter fødselen.

Kommer til å steke kyllinglår og fryse dem ned og servere det med salat når tiden kommer også[:)]

ORIGINAL: Nnem*fødeklar*

Åhhh, høres kjempe godt ut. Har ikke ork selv. Men lurer på om jeg skal prøve å få bakt ut bolleposene jeg kjøpte her om dagen. Får heller kjøpe inn mengder med kjeks o.l til gjester etter fødselen.

Kommer til å steke kyllinglår og fryse dem ned og servere det med salat når tiden kommer også[:)]

de va gode,nam.men må ha de i frysern fort når de er kalde sånn at ikke jeg spiser de opp med en gang:D,sendte med sambo en da hadleliste till bolledeig og anna kaker...så a er det bare å bake 2 sjokoladekaker så skal jeg ikke klage,men ikke i dag får nå....e ikke ryggen ikke er noe serlig resten av dagen da.auauua

Back
Topp