baker til krampa tar meg...

tindra

Elsker forumet
Pga en del "uheldige" hendelser har 2 av bursdagene til jentan blitt utsatt.
I morgen skal det feires..først fra 17til 19, så fra 19 til 21 (siden alders forskjellen er såpass stor)
Er snakk om nærmere 70 gjester om alle kommer. (har bedt klassene sine)
Er akurat ferdig å bake 5 langpanner med brownies..og i morgentidlig skal rundt 100 muffins bakes og pyntes(smørkrem)
..og så må jeg nesten lage ei voksenkake også ;)

..tror ikke jeg skal lage noen tradisjon på "samlebånds-feiring" nei 

Åh, gud bedre! Også 70 stk? Sa jeg gud bedre? Tror ikke jeg kjenner så mange om jeg hadde prøvd en gang. Føler med deg!! 

Da jenta mi hadde bursdag nå sist hadde vi 3 bursdagsfeiringer for henne på 2 dager, trodde jeg skulle stryke med... 

Labambie skrev:
Åh, gud bedre! Også 70 stk? Sa jeg gud bedre? Tror ikke jeg kjenner så mange om jeg hadde prøvd en gang. Føler med deg!! 

Da jenta mi hadde bursdag nå sist hadde vi 3 bursdagsfeiringer for henne på 2 dager, trodde jeg skulle stryke med... 

blir jo fordelt på to selskap på rappen (28 i ene klassen og 40 i den andre..+ litt gudforeldre ol ;) 
Men å påstå at jeg gleder meg vil være rein løgn 

Hun har ikke mulighet til å hjelpe deg med bakingen da? :-) Så får du i alle fall litt avlastning/hjelp? :-)

Ellers vil jeg bare ønske deg lykke til og det høres ut som at jenta di er veldig heldig som har en så flink mamma!

Back
Topp