Baker igjen

pupple

Forumet er livet
ikke det heeelt gode være så jeg fikk for meg at jeg skulle bake igjen.
er såååå greit å ha boller på frysenog. varma boller her en kveld og min kjære bollegale mann dytta innpå 8 stk..[8|] WOW tenker jeg da..[8D][:D]
ikke sikkert jeg får bakelyst igjen heller før babyen er ute[;)]

baker også brød + litt rundstykker av brøddeigen. det ble en forferdelig teit og vanskelig brøddeig i dag.. men som regel smaker det jo godt uansett!!

nei nå må jeg snart ned å steike også vil jeg lage grønnsakssuppe mmmmmmmmmmmmm!!!!!!!! så det er det det blir til "middag" + nystekt brød da[;)]

Jeg er imponert!!!! [:)]
Vil du bake litt for meg også?? [;)]

Jeg skjønner ikke hvordan dere får det til![8|]

Så snart jeg nærmer meg kjøkkenet så står Gaute helt oppi meg og sutrer og maser. Han er så matglad at av og til må vi forlate huset for at han ikke skal mase om noe å spise hele tiden[&:]

Så her blir det lite baking[8D] Du er flink du![:D]

liker å bake, men ikke alltid, får sånn kick av og til, og da er det lurt å hive seg rundt litt fort[:D]

i dag er han i bhg, så da er det jo lettvindt, men ellers setter jeg deigen tidlig noen ganger, og hever litt, også baker jeg ut mens han sover. ikke praktisk med deigete fingrer, og "masete" gutt..
hender jeg putter han i lekegrinda og.

ORIGINAL: ~hege~

flink du er[:D]

jeg har og baka idag. var så mye snakk om baking at jeg fikk lyst til å bake[:D]

så vi kjøpte en sånn ferdig pose med boller.. skulle bli 25 boller.. fikk 14 jeg[&:]
var ikke spes store heller...
men putta dem i frysa.. gikk ned noen og da[:)] lenge siden vi har spist ferske boller...

men så spiste jeg litt deig[&:] og nå raper jeg gjær[:'(][:'(] skal ikke gjøre det igjen [8D]

mannen min er jo bolloman som sagt mange ganger før[8D] han har bakt de posene selv noen ganger, når han bare mååå ha bolle. (flink ja[:)]) han pleier ha dobbelt med gjær i. det står på pakka at man kan det, for et mer luftig resultat.. husker ikke hvilket merke det er på de bolleposene.

Back
Topp