Baker dere brød selv?

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Ja, baker dere brød selv hjemme? eller kjøper dere?

Mamma syns virkelig jeg burde bake brød selv, hun har jo gjort det i alle de år. Og hun baker kjempe gode brød altså.

Men er det penger å spare i det?

Enn om vi kunne vært litt mer sånn som de var før da, nå har vi ikke tid til noe [8D]

Av og til.. men dei blir jo ofte flate.

Men AV OG TIL er ikkje et alternativ, så eg er heilt i avkrysningsvilrede...

Jeg kjøper, men vurederer å begynne å bake [:)]

Jeg stemte på brødbakemaskin, men det er sannelig ikke ofte det skjer.

ORIGINAL: Pogo

Jeg stemte på brødbakemaskin, men det er sannelig ikke ofte det skjer.

Du kan jo lage ultratynne brød i frøken Pastamaskin du!

Av og til. Men jeg er ikke så flink, så selv om jeg har bakt, bruker Sambo å dra på butikken for å kjøpe [8D]

Baker av og til. Men er ikkeno å spare på det... Sånn hvis man tenker over at Rema selger kneipp til 3,90..

Ja baker brød selv. Men nå går det ikke så mye brød her i huset så er nok å bake 3 brød ca hver 14 dag.

Jeg prøver å bake hver helg og fryse, men ofte det ikke skjer gitt [;)]
Kommer vel an på hvordan brød du kjøper i butikken om det er noe å spare..
Jeg er så lat at jeg kjøper ferdigposer med deig, da blir det ca 8 kr pr brød, men blir jo + strøm da.
I butikken kjøper jeg et brød til 20 - 30 kr. Så om man slenger en del brød inn i ovnen på en gang tror jeg det er litt å spare ?

Tror det er en del penger spart å bake selv ja...hjemmebakte brød metter mye fortere og lengere enn kjøpbrød som det bare er luft inni..

ORIGINAL: Kattekine

ORIGINAL: Villemo26

Av og til.. men dei blir jo ofte flate.

Men AV OG TIL er ikkje et alternativ, så eg er heilt i avkrysningsvilrede...

Hihi...har ikke jeg sett ett bilde av dine brød tro[:D][;)] Har du lagt ut ett bilde en gang?

Huff, mine blir også fryktelig flate! Da er det jo ikke no moro å bake brød! Her blir det kjøpings!

Jo.. stemmer det.. smakte drit gjorde dei og...

nei..kjøper, men nå spiser ikke jeg brød no mer, så da er det det samme for meg hvordan brød det egentlig er..hehe, er bare samboeren min som spiser det..hehe

Men jeg skal prøve å lage et brød som er suuupersunt da, det er jo så godt med nybakt brød med brunost på!!! nam nam nam!!!

Jeg er ingen baker har jeg funnet ut men kan slå til med sånn posebrød da[8D]Her i huset går det mye brød så vi må ha skikkelige saker og da blir det stort sett jegerbrød,superbrød eller no annet godt brød med litt hold i.Kneipbrød er bare luft og gass gass gass sier jeg bare[8D][8|]

Back
Topp