Bakeprosjekt

010000100

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
I dag ble jeg kalt ekornmamma etter dagens prosjekt som bestod av 40 boller (4 ulike: nugattisnurr, solskinnsbolle, vaniljekrembolle, kokos -og vaniljekremtwist), 40 grove horn og limekake. Det har hvertfall gått store mengder meierismør, sukker og mel! Vi er klare for barselbesøk :-D

Noen flere som baker?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg må være verdens mest bortskjemte. Mamma har bakt 50 kanelsnurrer og en hel hokuspokus-kake til oss <3 jeg har ikke bakt noenting :p

Åh, det hørtes godt ut. Jeg bakte litt med eldste forrige uke, så har sjokolademuffins, skoleboller, kokoshorn (som ble litt kjedelige) og boller med makronfyll i fryseren. Ikke så mye egentlig til barselbesøk, men fordi vi måtte finne på noe. Men det er uansett greit å ha:)

Oi, så flink! Jeg hadde planer om å bake i ventepermisjonen, men har ikke blitt annet enn brød. Er litt fordi jeg er giddalaus og litt fordi vi ikke kommer til å få noe særlig besøk siden vi ikke kjenner så mange her i byen... De får få frukt og is de som måtte komme, som om jeg er romslig er 2-3 stk :) egentlig litt deilig, så får vi fred og ro rundt oss.

Jeg har ikke bakt eller ordnet noe sånt. De som kommer på besøk får spise før de kommer eller ta med seg noe, hvis de forventer full oppvartning med kaker og mat så kan de holde seg hjemme. Kaffe kan de selvsagt få :-)

Jeg har ikke bakt eller ordnet noe sånt. De som kommer på besøk får spise før de kommer eller ta med seg noe, hvis de forventer full oppvartning med kaker og mat så kan de holde seg hjemme. Kaffe kan de selvsagt få :-)

Hehe.

Nå som jeg sitter på sykehuset med mitt lille gull tenker jeg at jeg burde gitt en lang marsj i kakene og heller lagd middager og fryst! :p f eks lasagne og slike ting som kan varmes i ovnen..

Nå som jeg sitter på sykehuset med mitt lille gull tenker jeg at jeg burde gitt en lang marsj i kakene og heller lagd middager og fryst! :p f eks lasagne og slike ting som kan varmes i ovnen..
Tror jeg har ca 14 dager med middager klare i fryseren og :-D

Back
Topp