bakedag...

bea_

Elsker forumet
Idag etter jobb har jeg baka 50 stk kanelsnurrer, en haug pirogere og horn fylt med valiljekrem...nå er det klart for barselbesøk...men først må den lille komme [:D]

Oi, så flink du er da[:D] Kommer gjerne en tur jeg.. hehe[8D]

virkelig flink du ja!! [:D]  gleder meg til å bake jeg også ;)  men må først få fryseskapet i hus, nå har vi bare 3 små skuffer under kjøleskapet hehe..

Åhh, det hørtes nydelig ut! :)

Deilig å bli ferdig met det og fylle fryseren....men fy !!!! som jeg kjenner det verker i bekkenet nå etter den innsatsen [:'(] 

Så flink du har vært og bakt da! [:D]
Horn fylt med vaniljekrem hørtes utrolig godt ut. Deler du oppskrift eller? [:D]

Alt hørtes jo så godt ut. Jeg også vil bake! Vente til jeg har litt mer fri[:)]

Nå fikk jeg skikkelig lyst til å bake[:D]
mmmmmmm
Men får ikke gjort det før vi er litt mer "installert" i den nye leiligheten[&o]

Ingen som blir lei seg hvis du gidder skrive oppskriften(e) inn i baketråden [;)][;)] *hint-hint*

ORIGINAL: bea_

Idag etter jobb har jeg baka 50 stk kanelsnurrer, en haug pirogere og horn fylt med valiljekrem...nå er det klart for barselbesøk...men først må den lille komme [:D]

Hva er pirogere? evt oppskrift, hørtes så spennende ut[:)]?

Synes virkelig du har vært driftig i dag, spesiellt med tanke på at du først har vært på jobb!!!

ORIGINAL: Lillebollå

Ingen som blir lei seg hvis du gidder skrive oppskriften(e) inn i baketråden [;)][;)] *hint-hint*

Sign[:D]

ORIGINAL: Lillebollå

Jeg har svart på dette i baketråden. Hadde ikke den oppskriften jeg brukte her...men du kan lese hva jeg skreiv [;)]

ORIGINAL: Freaky*Nurse*Flode

ORIGINAL: bea_

Hva er pirogere? evt oppskrift, hørtes så spennende ut[:)]?

Synes virkelig du har vært driftig i dag, spesiellt med tanke på at du først har vært på jobb!!!

Piroger er som innebakt pizza... det fine er at du kan fylle med alt av dine beste smaker [;)]
Ligger nå under beketråden. Er så lettvindt når guttene her i huset er sultne og jeg evt, senere ikke har tid til å diske opp noe på en to tre....
De kan også fylles med mye sundt og godt, evt bruke grov deig [;)]

Så flink du er da. Min store sorg, er at jeg ikke kan bake. Det blir aldri bra[:)] Det smaker ok som regel, men ikke har det hevet seg skikkelig, og ikke ser de delikat ut[:)]

Back
Topp